نماینده مردم نطنز در مجلس: واكسن ایرانی قابل اعتمادتر از واكسن خارجی است

بهمن: اصفهان نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همیشه در عرصه های مختلف به خودکفایی رسیده ایم و در تولید دارو و واکسن هم سابقه زیادی داریم و طبق فرموده مقام معظم رهبری باید به توانمندی داخلی در تولید واکسن کرونا دقت نماییم.

رحمت الله فیروزی در گفتگو با ایسنا در مورد ممنوعیت ورود واکسن های آمریکایی و انگلیسی طبق دستور مقام معظم رهبری، اظهار نمود: نمایندگان مجلس طبق نظر مقام معظم رهبری عمل خواهند کرد و روز گذشته هم در نامه ای حمایت خویش را از نظر ایشان در خصوص ممنوعیت ورود واکسن های خارجی و توجه به تولید واکسن داخلی اعلام کردیم.

وی با اشاره به اینکه با وجود توانمندی داخلی در تولید واکسن کرونا، نیازی به ورود واکسن خارجی نداریم، اضافه کرد: کشوری هستیم که همیشه در عرصه های مختلف به خود کفایی رسیده ایم و در تولید دارو و واکسن هم سابقه زیادی داریم. طبق خبرها برخی افراد که واکسن فایزر را تزریق کرده بودند جان خویش را از دست دادند.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: علاوه بر این ورود واکسن های خارجی به کشور ارزبر هستند و شرایط ارزی کشور بگونه ای نیست که در تعداد انبوه واکسن خارجی وارد نماییم. به هر حال واکسن ایرانی قابل اعتمادتر از واکسن خارجی است و باید به توانمندی داخلی خود اتکا نماییم و مردم در این خصوص نباید نگرانی داشته باشند.

منبع: