حسین پور: با ماندن در خانه به سلامتی خود و سایر هموطنانمان كمك نماییم

بهمن: یك عضو كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح كرد كه از همه هموطنان خواهش می نماییم در این دو هفته با اجرایی شدن محدودیت ها همراهی كرده تا جلوی افزایش روزافزون قربانیان بیماری كرونا را بگیریم.
کمال حسین پور در گفت و گو با ایسنا، در پیامی ضمن دعوت از مردم برای همراهی در اجرای محدودیت های ابلاغی، بیان نمود: از همه مردم عزیز در هر نقطه ای از کشور درخواست دارم با رعایت پروتکل های بهداشتی همه دست به دست هم داده و به قطع زنجیره انتقال این ویروس کمک نماییم.
ایشان در ادامه اظهار نمود: متاسفانه هر روز برخی از هموطنان خویش را بر اثر این بیماری از دست می دهیم و آمار مبتلایان و فوت شدگان روز به روز در حال افزایش می باشد. تنها راه غلبه بر این بیماری رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی است. باید در گام اول از مبتلا شدن به این بیماری و انتقال آن به سایر افراد جلوگیری نماییم.
نماینده مردم پیرانشهر در مجلس خاطرنشان کرد: از همه هموطنان خواهش دارم در این دو هفته با اجرایی شدن محدودیت ها همراهی کرده و از سفرهای غیر ضروری، دورهمی ها و نشست ها پرهیز کرده و ترددهای غیر ضروری را کنار بگذارند.
حسین پور در انتها تصریح کرد: در این دو هفته با ماندن در خانه می توانیم به سلامتی خود و سایر هموطنانمان کمک کرده و جلوی افزایش روزافزون قربانیان این بیماری را بگیریم.

منبع: