امیر سرتیپ حیدری: طومار هر متجاوز نابخردی را به سرعت در هم می پیچیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاكید بر اینكه نیروی زمینی ارتش می تواند طومار هر متجاوز نابخردی را به سرعت در هم بپیچد، اظهار داشت: نیروی زمینی آماده اجرای ماموریت های مختلف است و كاركنان خودرا به شكلی ارتقا داده كه در هر لحظه توان اجرای عملیات در صحنه ها و عرصه های مختلف را دارند.
به گزارش بهمن به نقل از ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش روز شنبه در حاشیه مراسم افتتاح پروژه ۴۷ واحدی مسکن سازمانی مهر ولایت و مجموعه فرهنگی رفاهی شهید سلامت بخش با اشاره به تاکید فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) بر ارتقای سطح معیشت و کرامت انسانی کارکنان، اظهار داشت: در حوزه معیشتی و امتثال اوامر معظم له، ۲۸ طرح لبیک برای جامعه هدف را تعریف کردیم که هر کدام یک شامل گروه خاصی، مانند مسکن سازمانی، مسکن شخصی، کمک به ازدواج کارکنان، کمک به بهبود بیماران و… است.
وی اضافه کرد: تلاش داریم تا در ابعاد مختلف معیشت کارکنان گام برداریم، تا یک نیروی زمینی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.
امیر حیدری افزود: حالا ما در بحث مسکن شخصی و سازمانی وارد عمل شده ایم و برای ساخت و تحویل ۲۳ هزار واحد مسکونی سازمانی برنامه ریزی کرده و در حال راه اندازی هستیم.
وی اشاره کرد: در ارتباط با مسکن شخصی هم حدودا گامی بلند تر از قبل برداشتیم و یک برنامه طولانی مدت را با حمایت بنیاد تعاون ارتش پایه گذاری کردیم و در همین رابطه ۱۶ تعاونی موفق را به وجود آورده که مسئولیت ساخت منازل شخصی را عهده دارند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره ارتقای توان رزمی نیروی زمینی اظهار داشت: برابر بازدیدهایی که قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص)، ستاد کل نیروهای مسلح و ستاد فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی از ما دارند سعی کردیم تا توان نیروها را تا حد قابل قبولی ارتقا دهیم. به شکلی که امروز ما هم در مرزهای غرب کشور، هم در مرزهای شرق و جنوب شرق کشور حضور داریم و باتوجه به مشکلاتی که میان کشورهای آذربایجان و ارمنستان بوجود آمده در مرزهای شمال غرب کشور نیز اخیراً پر رنگ تر مستقر شدیم که این نشان از توان و آمادگی رزمی نیروی زمینی است.
وی اشاره کرد: امروز نیروی زمینی آماده اجرای ماموریت های مختلف است و کارکنان خودرا به شکلی ارتقا داده که در هر لحظه توان اجرای عملیات در صحنه ها و عرصه های مختلف را دارند.
امیر سرتیپ حیدری درباره آمادگی یگان های مختلف نزاجا اظهار داشت: امروز نیروی زمینی در حوزه پهپاد وضعیت مطلوبی دارد و می تواند پاسخگوی تهدیدات باشد و اعلام می نماییم که نیروی زمینی در بالاترین وضعیت آمادگی رزمی قرار دارد که می تواند طومار هر متجاوز نابخردی را به سرعت در هم بپیچد.
وی با اعلان اینکه ما باید در مرزها حضور داشته باشیم اظهار داشت: حضور در مرز یعنی تولید امنیت و بالا بردن روحیه و آرامش خاطر مردم، چونکه خط قرمز ما امنیت کشور و مردم است.