سردار جلالی: هدف دشمن تضعیف زیرساخت های اعتقادی مردم است

به گزارش بهمن رئیس سازمان پدافند غیرعامل كشور با اعلان اینكه هدف دشمن تضعیف زیرساخت های اعتقادی مردم است اظهار داشت: دشمن در تلاش است با بهره گیری از ظرفیت شبكه های اجتماعی غیربومی مبادرت به سیاه نمایی و تضعیف اعتقادات ملت كند.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، سردار غلامرضا جلالی در دیدار با آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی با اعلان اینکه سازمان پدافند غیرعامل از دی ماه سال ۹۸ رویکردهای مقابله با شیوع ویروس کرونا را در سه فاز، پیش بینی، پیشگیری و پیش کنشگری آغاز نموده است، اظهار نمود: در این ایام سعی کردیم با ایجاد هم افزایی و هماهنگی بین ۲۶ دستگاه ظرفیت های لشکری و کشوری را ارتقاء داده و آمادگی ها را افزایش دهیم.
وی با اعلان اینکه در شرایط فعلی نیز سازمان پدافند غیرعامل کشور آمادگی خودرا برای همکاری با قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام نموده است، اظهار داشت: معتقدیم برای اجرای حداکثری تدابیر و تصمیمات ستاد ملی باید همه دستگاه ها نهایت همکاری و همراهی را داشته باشند.
جلالی با اشاره به اینکه دستگاه های دینی و مذهبی بیشترین همکاری و تبعیت از شیوه نامه های ستاد ملی مقابله با کرونا را از زمان شیوع ویروس کرونا داشتند، اشاره کرد: البته جریاناتی که راس آن در خارج از کشور بود در تلاش بودند تا در ماجرای کرونا مبادرت به تضعیف وجهه عقلانی دین کنند که البته ناکام ماندند.
وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است با بهره گیری از ظرفیت شبکه های اجتماعی غیربومی مبادرت به سیاه نمایی و تضعیف زیرساخت های اعتقادی ملت کند، اضافه کرد: بررسی های ما نشان میدهد قرارگاه عملیاتی دشمن در این مسئله فعال است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار داشت: حضور روحانیت در شرایط سخت ابتدای شیوع ویروس کرونا آهنگ مقابله با این جریان را تغییر داد و مبارزه با کرونا را به یک موضوع ارزشی و حماسی تبدیل کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز رشد فناوری باعث شده است خیلی از پدیده ها گرفتار تحول بنیادین شود، اضافه کرد: ما معتقدیم در مسئله حکمرانی سایبری باید ابعاد فقهی حمکرانی بومی متناسب با بنیان های انقلاب اسلامی شکل بگیرد.

منبع: