كرمی: چرا استان بوشهر مورد بی مهری و بی عدالتی است؟

به گزارش بهمن نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس از سهم بودجه استان بوشهر انتقاد نمود و اظهار داشت: چرا استان بوشهر با وجود درآمدهای نفتی، میعانات گازی و پتروشیمی و گمركات در توزیع درآمد از سهم ناچیزی برخوردار است؟
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، غلامحسین کرمی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن انتقاد از نشریه فرانسوی در انتشار مطالبی موهن در مورد پیامبر اسلام (ص)، اظهار داشت: دفاع جاهلانه رئیس جمهور فرانسه از آن نشریه را محکوم می کنم و همینطور خیانت امارات متحده عربی و بحرین به آرمان فلسطین و اسلام را محکوم می کنم.
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس ضمن انتقاد از وضعیت کنونی معیشتی اظهار داشت: چرا استان بوشهر مورد بی عدالتی و بی مهری است؟ درآمدها با سهم بودجه استان ها همخوانی ندارد و این عدالت را زیر سوال برده است. چرا استان بوشهر با وجود درآمدهای نفتی، میعانات گازی و پتروشیمی و گمرکات در توزیع درآمد از سهم ناچیزی برخوردار است؟
کرمی بالاترین نرخ بیکاری در استان بوشهر را مختص دشتی و تنگستان دانست و اظهار داشت: به بیمه کشاورزان این منطقه باید رسیدگی شود. همینطور باید خطاب به کابینه دولت بگویم که ساحل نشینان ما قاچاقچی نیستند بلکه آنها سالیان سال تجارت می کنند. لطفا به وضعیت آنها رسیدگی کنید.

منبع: