روزنامه صهیونیستی اعلام كرد؛ پیشنهادات مالی اغواكننده امارات به تشكیلات خودگردان فلسطین

بهمن: یك روزنامه صهیونیستی اعلام نمود كه عربستان و امارات در ازای موافقت تشكیلات خودگردان فلسطین با نرمال سازی روابط كشورهای عربی با تل آویو پیشنهادات مالی اغواكننده ای به این تشكیلات عرضه كردند.

به گزارش بهمن به نقل از روزنامه صهیونیستی «گلوبز»، طی ماه های گذشته مذاکرات و گفتگوهای محرمانه ای میان امارات و سران ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین همچون «محمود عباس» رئیس این تشکیلات انجام شده است.
بر اساس این گزارش، اماراتی ها در جریان این مذاکرات تمام تلاش خویش را کردند تا به مخالفت های تشکیلات خودگردان با نرمال سازی روابط کشورهای عربی با تل آویو آخر دهند.
این روزنامه صهیونیستی در ادامه اعلام نموده است: اماراتی ها به همراه سعودی ها به منظور تحقق همین هدف خود پیشنهادات مالی وسوسه کننده ای را به تشکیلات خودگردان دادند اما مقامات این تشکیلات با پیشنهادات عرضه شده مخالفت کردند.
رسانه مذکور همینطور تاکید کرده است که به تشکیلات خودگردان وعده فروش نفت و گاز با قیمت های پایین و ایجاد مناطق صنعتی پیشرفته در رام الله داده شد اما این پیشنهادات مورد قبول واقع نشد.
اخیراً دو کشور امارات و بحرین در اقدامی خیانتکارانه و ضد ارزشهای پشتیبانی از آرمان فلسطین، به نرمال سازی روابط با رژیم صهیونیستی روی آوردند. این اقدام با موجی از واکنش های خشمگین ملت های عربی و اسلامی روبرو شده است تا جایی که بعضی از حامیان قضیه فلسطین خواهان بسته شدن سفارت امارات در کشورهایشان شده اند.