در ادامه بدگویی از رقبای دموكرات؛ ترامپ: انتخاب هریس توهین به آمریكا است

به گزارش بهمن رئیس جمهور آمریكا می گوید انتخاب كامالا هریس بعنوان معاون نامزد حزب دموكرات در انتخابات ۲۰۲۰ و حتی سودای ریاست جمهوری او، اقدامی توهین آمیز است.

به گزارش بهمن به نقل از ان بی سی نیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا می گوید هیچ کس «کامالا هریس» معاون «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ را دوست ندارد.
وی همینطور اظهار داشت که «هریس هیچگاه نمی تواند عنوان اولین رئیس جمور زن آمریکا» را از آن خود کند و اینکه «وقوع چنین رویدادی به منزله توهین به آمریکا است».
البته ترامپ قبلاً هم در اظهاراتی مشابه مدعی شده بود که دخترش «ایوانکا» برای تبدیل شدن به اولین زنی که ریاست جمهوری آمریکا را به عهده می گیرد؛ شایسته تر است.
ترامپ در ادامه حملات لفظی ضد تیم منتخب حزب دموکرات جهت شرکت در انتخابات ۲۰۲۰، اضافه کرد: اگر دشمنان خارجی ما به دنبال نقشه ای برای زمین گیر کردن آمریکا هستند؛ بعید است بتوانند گزینه ای بهتر از بایدن-هریس گیر بیاورند.
رئیس جمهور آمریکا در ادامه بدگویی از حریف دموکرات اظهار داشت: جو بایدن ضعیف است و من به این خاطر نامزد انتخابات ۲۰۲۰ شدم که آینده از آن آمریکا باشد؛ نه چین و دیگر کشورها. اگر بایدن رئیس جمهور آمریکا شود؛ اقتصاد ما از هم می پاشد.
به گزارش بهمن به نقل از مهر، فارغ از اینکه کدام نامزد برنده نهایی انتخابات ریاست جمهور ی آمریکا باشد؛ هر دو طرف می کوشند تا دیگری را متهم به همدستی با بیگانگان کنند. همانگونه که ترامپ، حریف دموکرات را بازیچه دست چین معرفی می کند؛ بایدن هم رقیب جمهوریخواه را عامل روسیه لقب داده است. در واقع، این اقدام بازی احزاب سیاسی آمریکا برای جهت دهی به افکار عمومی این کشور در آستانه انتخابات ۲۰۲۰ است.

منبع: