آرزوی سخنگوی سابق وزارت خارجه برای سخنگوی جدید

بهمن: سخنگوی سابق وزارت امور خارجه با اشاره به روزهای پرحادثه و پر رویدادی كه سال قبل شاهد آن بودیم، گفت امیدوارم در مدتی كه آقای خطیب زاده تشریف می آورند و مسئولیت سخنگوی وزارت خارجه را بر عهده می گیرند اوضاع كمی آرام تر شود.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا سید عباس موسوی در حاشیه برگزاری مراسم تودیع خود که امروز در وزارت خارجه برگزار شده بود در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه سخت ترین روز کاریش در مدتی که مسئولیت سخنگوی وزارت خارجه را بر عهده داشته چه روزی بوده است؟ اظهار داشت: روزهای سخت زیاد داشتیم و اگر یادتان باشد سال ۹۸ روزهای پر رویداد و پر حادثه ای بود.
موسوی اشاره کرد: روز سخت ما روز اعلام خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی بود، ما همه از شنیدن این خبر شوکه شدیم و من خودم یک لحظه فکرم کار نکرد. البته بعد از آن آمدیم دفتر آقای ظریف و مقدمات کار را برای پیگیری این مساله فراهم کردیم.
این دیپلمات در ادامه اشاره کرد: تقریباً بقیه اش به لطف خدا خوب بود. به هر حال سختی هایی داشت و گاهی هجمه های دشمن بسیار زیاد بود چون ما کشوری هستیم که حرف برای گفتن داریم، پیام برای دنیا داریم و نمی توانیم در گوشه ای بنشینیم و در مورد و مسائل منطقه ای و جهانی اعلام موضع نکنیم.
او در آخر صحبت های خود اظهار داشت: امیدوارم در مدتی که آقای خطیب زاده تشریف می آورند اوضاع کمی آرام تر شود.

منبع: