نماینده تاكستان: افزایش قیمت دلار افراد كم درآمد را روز بروز فقیرتر می كند

به گزارش بهمن نماینده مردم تاكستان در مجلس شورای اسلامی خواهان توجه دولت به موضوع افزایش قیمت دلار شد و اظهار داشت: این امر زندگی افراد كم درآمد كشور را تحت تاثیر خود قرار داده است.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، بهمن طاهرخانی در تذكری در جلسه علنی بامداد امروز (سه شنبه) مجلس، ضمن خسته نباشید به دست اندركاران مبارزه با كرونا اظهار داشت: متاسفانه موضوع افزایش قیمت دلار مورد توجه دولت نیست. این مساله ربطی به تحریم ها ندارد و یكسری سیاست های پنهان و پشت پرده است و بعضی از این وسط منافع می برند.
این عضو كمیسیون حقوقی و قضایی ملس اضافه كرد: متاسفانه دولت توجهی به افزایش قیمت دلار ندارد، در حالی كه این امر به شدت زندگی افراد كم درآمد كشور را تحت تاثیر خود قرار داده و روز به روز آنها را فقیرتر می كند.
نماینده مردم تاكستان در مجلس اضافه كرد: صندوق توسعه كشمش شهرستان تاكستان تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت و شرایط كشاورزان داشته ولی دولت از ۲۵ میلیارد تومان سهم خودش ۳ میلیارد تومان داده كه از رئیس جمهور و دولت درخواست داریم نسبت به پرداخت بقیه حق خود اقدام نمایند.
طاهرخانی با انتقاد از وضعیت نابسامان جهاد كشاورزی استان قزوین افزود: از وزیر جهاد كشاورزی می خواهیم رسیدگی جدی به این مساله داشته باشند.
او در آخر اشاره كرد: در مورد سد نهب دولت باید هرچه سریعتر مابقی پول را به پیمانكاران بپردازد اگر این سد امسال تكمیل می شد انقلابی در كشاورزی شهرستان صورت می گرفت كه این كار هنوز انجام نشده است.

منبع: