سردار حاج حسین اسداللهی به یاران شهیدش پیوست

به گزارش بهمن سردار حاج «حسین اسداللهی» از فرماندهان لشكر ۲۷ محمد رسول الله(ص) و بسیجی مخلص و سرباز سرافراز ولایت و امت اسلامی، امروز دوم فروردین ۱۳۹۹ بر اثر عارضه ی شیمیایی به یاران شهیدش پیوست.

به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، پیامی را در همین رابطه منتشر نموده كه به این شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِر وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا

سردار حاج حسین اسداللهی، بسیجی مخلص و سرباز سرافراز ولایت و امت اسلامی، بعد از عمری مجاهدت و ایثار در صحنه های نبرد دوران جنگ تحمیلی و همینطور جبهه های مقابله با داعش در سوریه، امروز دوم فروردین ماه ۱۳۹۹ بر اثر عارضه ی شیمیایی به یاران شهیدش پیوست.

شهید اسداللهی از رزمندگان فعال در دوران جنگ تحمیلی بود كه بعد از آخر جنگ تحمیلی، سال ها در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ مشغول به خدمت بوده و فرماندهی اسبق لشكر ۲۷ حضرت محمد رسول الله (ص) در كارنامه ی مدیریتی ایشان است.

وی همینطور در زمان شكل گیری گروهك های تكفیری و تروریستی معروف به داعش، مدت های طولانی بعنوان فرمانده در كنار رزمندگان و مدافعان حرم حضرت زینب(س) نقشی اساسی داشت.

شهید اسداللهی بعد از نابودی داعش، در صحنه های مختلف خدمت رسانی به ملت شریف ایران بخصوص در صحنه های امدادرسانی به هنگام زلزله ی واقع شده در غرب كشور و همینطور وقوع سیل در شهرهای شمال و غرب كشور دوشادوش بسیجیان و گروه های جهادی، حضوری شبانه روزی داشتند.

سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، فقدان این سردار دلاور را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و خانواده معزز ایشان تسلیت عـرض نموده و از خـداونـد متعـال علـو درجات و حشر با اولیاء الهی را برای آن مجاهد نستوه مسئلت می نماید.»