توسط منطقه پدافند هوایی جنوب غرب انجام شد؛ ضد عفونی معابر عمومی شهرستان های امیدیه و رامشیر استان خوزستان

بهمن: منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ارتش بمنظور پیش گیری از گسترش ویروس جدید كرونا، شهرستان های استان خوزستان را با تجهیزات رفع آلودگی، ضدعفونی كرد.
به گزارش بهمن به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم سعید اختری فرمانده پدافند هوایی منطقه جنوب غرب با بیان خبر فوق اظهار داشت: منطقه پدافند هوایی جنوب غرب با برخورداری از تجهیزات رفع آلودگی شیمیایی كه عموماً در شرایط اضطراری كاربرد دارد و با بهره مندی از انواع خودرو های آب پاش و رفع آلودگی و كاركنان خدوم مبادرت به گندزدایی اماكن عمومی شهری، تجهیزات و تاسیسات در خیلی از نقاط استان خوزستان می كند.
وی ادامه داد: تا امروز شهر امیدیه و شهرستان رامشیر با تجهیزات و دستگاه های جنگ های نوین ارتش ضد عفونی شدند. با به كارگیری این تجهیزات می توان در كمترین زمان كار رفع آلودگی و گندزدایی را انجام داد.
فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ارتش افزود: تمامی تجهیزات، امكانات و نیروی انسانی ارتش برای مقابله با بیماری كرونا و ضدعفونی خودرو های شخصی و نظامی و اماكن عمومی به كار گرفته شده است.
امیر سرتیپ دوم اختری اظهار داشت: ارتش همواره نشان داده در هنگام وقوع بلایای طبیعی و انسانی در صحنه حضور داشته و در كنار مردم بوده است.

منبع: