فرمانده نیروی زمینی ارتش: باید از آزمون كرونا سربلند بیرون بیاییم

به گزارش بهمن فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاكید بر اینكه باید با رویكرد تهاجمی به مقابله با ویروس كرونا رفت، اظهار نمود: ما مرد میدان نبرد هستیم و باید در این آزمون همچون دیگر آزمون ها سربلند بیرون بیاییم.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ كیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از كارگاه تولید مواد ضد عفونی كننده شهید زرهرن ضمن تبریك به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: امروز در شرایط جنگی قرار داریم؛ میدان مبارزه متفاوت می باشد و تمام نفرات باید خودرا مسئول بدانند و در مبارزه با ویروس منحوس كرونا پای كار باشد.
وی با اشاره به اینكه «تولید مواد ضد عفونی باید به صورت شبانه روزی انجام شود» اضافه كرد: امروز اولویت در تولید مواد ضد عفونی، ماسك و لباس های بهداشتی است كه نیروی زمینی ارتش پیشگام است در تمامی استانها یگان های نزاجا در امتداد پیش گیری از این ویروس كارهای خوبی را آغاز نموده اند.
امیر حیدری اشاره كرد: تولید باید افزایش یابد؛ شرایط به شكلی است كه باید در این عرصه خودكفا باشیم؛ دراین زمینه از تمامی كاركنان می خواهم با جان و دل كار كنند تا با اتحاد عمومی این مشكل را ریشه كن نماییم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن قدردانی از كاركنان كارگاه تولید مواد ضد عفونی شهید زرهرن اظهار داشت: ما مرد میدان نبرد هستیم و باید در این آزمون همچون دیگر آزمون ها سربلند بیرون بیاییم.

منبع: