حسن پور: معضل بودجه با تدبیر و به صورت شفاف حل شد

بهمن: یك عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به حكم حكومتی رهبری در مورد بودجه سال ۹۹ اظهار داشت: خیلی از كشورها در چنین شرایطی به بن بست می رسند اما در كشور ما این مشكل با تدبیر و به صورت شفاف حل شد.
شهباز حسن پور در گفتگو با ایسنا اظهار نمود: خوشبختانه قانون اساسی ما یكی از مترقی ترین قوانین دنیا است كه سبب می شود كشور در هیچ مقطعی به بن بست نرسد، در شرایط فعلی هم با عنایت به دستورالعمل ستاد مقابله با كرونا كه مجلس را از تشكیل جلسه منع كردند، ریاست فهیم مجلس همه راهكارها را بررسی كرد.
وی ادامه داد: آقای لاریجانی همینطور پیشنهادی را مطرح كرده بود كه جلسه مجلس در سالن اجلاس سران برگزار گردد كه محوطه بزرگ تری است و نمایندگان می توانند با فاصله بیشتر در جلسه حضور داشته باشند كه این هم مورد پذیرش قرار نگرفت، اما بسیاری راهكارها مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت رئیس مجلس مسائل و مشكلات جاری بودجه را در سه صفحه تقدیم رهبری كرد.
نماینده مردم سیرجان در مجلس افزود: خوشبختانه با اذن مقام معظم رهبری معضل بودجه حل شد و بودجه مستقیم از كمیسیون تلفیق به شورای نگهبان ارسال شد تا در آنجا بررسی شود. به جرات می توان گفت در این شرایط خیلی از كشورها به بن بست می رسند اما در كشور ما این مشكل با تدبیر و به صورت شفاف حل شد و ان شاءالله از آغاز سال آینده هم افزایش حقوق ها اعمال خواهد شد و در روند خدمت رسانی به مردم خللی ایجاد نمی گردد.
حسن پور در انتها با آرزوی سلامتی برای رهبر انقلاب تصریح كرد: خوشبختانه در همه زمینه ها كارگزاران در حال تلاش و فعالیت هستند تا مشكلی برای ادامه روند كار در كشور پیش نیاید، در مبحث مقابله با كرونا هم اقدامات جدی و خوبی در دولت در حال انجام می باشد و وزارت بهداشت در حال كوشش برای شكست این ویروس می باشد، امیدواریم كه رفته رفته این مشكل هم برطرف شود.