ظریف خطاب به دشمنان: دعواها و بگومگوهای خانگی ما را به حساب فاصله مردم نگذارید

به گزارش بهمن وزیر امور خارجه كشورمان اظهار داشت: هر كس در كنار آمریكا، قهرمانان ملت های منطقه را تروریست بداند بطور قطع آینده ای در این منطقه نخواهد داشت.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، محمد جواد ظریف عصر روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت چهل و یكمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی كه با حضور رئیس جمهور و سفرای خارجی مقیم ایران برگزار شده بود، در سخنانی اظهار نمود: حضور پر شور مردم در مراسم خاكسپاری و گرامیداشت شهید سلیمانی، اعلام انزجار از سیاست های آمریكا در منطقه بود.
وی تصریح كرد: هر كس در كنار آمریكا قهرمانان ملت های منطقه را تروریست بداند، بطور قطع آینده ای در این منطقه نخواهد داشت.
این دیپلمات عالی رتبه كشورمان در قسمتی دیگر از سخنان خود اظهار نمود: كسانی ۴۱ سال است در آرزوی آخر جمهوری اسلامی هستند و بر این اساس و فهم غلط هر روز سیاست های اشتباه قبلی خویش را تكرار كرده و هر روز به بهانه ای دل خویش را خوش می كنند كه روز مورد انتظارشان فرا رسیده است و هر چه مردم ایران با حضور، اعلام نگرش و حمایت خود این دیدگاه را رد می كنند باز هم به بهانه ای بر دیدگاه غلط خود می مانند.
وی ادامه داد: اگر نیاز بود مردم ایران به آمریكا اعلام كنند كه با شما مخالفیم و سیاست هایتان را قبول نداریم، بهتر از حضور در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید سلیمانی نمی توانستند این پیام را منتقل كنند و اگر مردم منطقه می خواستند به آمریكا بگویند كه از سیاست های شما منزجر هستیم و نمی پذیریم كه شما تروریسم را برای ما تعریف كنید چون خود سردسته آنها هستید بهتر از حضور در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی نمی توانستند این را اعلام كنند. جهان بار دیگر حماسه مردم ایران را فردا خواهد دید.
وی در قسمتی دیگر از صحبت های خود خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی ایران تصریح كرد: آرزوهای غلط خویش را كنار بگذارید و دعواها و بگومگوهای خانگی ما را به حساب فاصله مردم نگذارید؛ فاصله مردم از نگرش شما در مراسم خاكسپاری شهید سلیمانی مشخص شد.