امام جمعه زاهدان: مردم در انتخابات به افراد شایسته رای دهند

بهمن: ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، اظهار داشت: مردم باید در اننتخابات خصوصا انتخابات مجلس شورای اسلامی كه در پیش رو قرار دارد، به افراد شایسته رای دهند.
آیت الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در خطبه های نماز جمعه این هفته، تصریح كرد: مردم ایران انقلاب را دوست داشته و پیرو ولی فقیه خود می باشند و براین اساس است كه شاهد حضور آحاد مردم در صحنه های مختلف ملی و سیاسی می باشیم و انقلاب هم با قوت در حال پیمودن مسیر خود می باشد.

وی افزود: مردم ایران هرچه احساس كردند كه انقلاب به حضورشان احتیاج دارد، از انقلاب اسلامی با شهامت دفاع كردند و نمونه آخر آن مراسم خاكسپاری پیكر سپهبد شهید حاج قاسم سلمیانی بود و بزودی در راهپمایی ۲۲ بهمن هم شاهد حضور میلیونی مردم خواهیم بود.

امام جمعه زاهدان، اضافه كرد: اگر می خواهیم همیشه استقلال، عزت، امنیت و سرافرازی كشور را در صحنه های مختلف شاهد باشیم باید در صحنه های مختلف حضوری پر رنگ از خود نشان دهیم.

وی خاطرنشان كرد: دشمن با هر بهانه ای در تلاش است تا به هر روش ممكن به كشور ایران ضربه زده و از توسعه و پیشرفت نظام و انقلاب جلوگیری كند.

وی افزود: همه مردم در سربلندی و پیشرفت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش دارند و هركس در هر جایگاهی كه قرار دارد باید نقش خویش را جدی بگیرد، چون كه قطره قطره جمع گردد، وانگهی دریا شود.

وی با اشاره به اینكه یكی از صحنه هایی كه نقش اساسی در پیشرفت نظام و حفظ و پایداری انقلاب دارد و مردم باید حضور پرشوری در آن داشته باشند، انتخابات است، تصریح كرد: در انتخابات باید به كسی رای داده شود كه صلاحیت داشته باشد و منافع مردم، كشور و جامعه را بر منافع شخصی خود ترجیح دهد.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان تصریح كرد: نگاه قومی، قبیله ای، حزبی و سیاسی را باید در انتخاب افراد كنار بگذاریم و به كسی رای دهیم كه با قصد خدمت به مردم و كشور پای كار آمده باشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در چند روز گذشته، خاطرنشان كرد: فرد اصلح در انتخابات كسی است كه مومن بوده، انقلابی، شجاع، كار آمد باشد و دارای روحیه جهادی و به معنای واقعی طرفدار عدالت باشد.

وی در انتهای سخنان خود با اشاره به سفر دو روزه خود به منطقه سیستان و گلایه مندی بعضی از كمبود بودجه، تصریح كرد: با عنایت به آنكه كل كشور با كمبود بودجه مواجه می باشد، اما تابحال بودجه قابل توجهی به استان وارد شده است.