آغاز عملیات اجرایی ساخت مجموعه تفریحی شهربازی مدرن گرگان با حضور واعظی

بهمن: رئیس دفتر رئیس جمهور روز جمعه در ادامه افتتاح پروژه ها و طرح های زیرساختی و توسعه ای در استان گلستان در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت مجموعه تفریحی شهربازی مدرن شهر گرگان كلنگ راه اندازی این شهر بازی را بر زمین زد.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، در این مراسم كه با حضور استاندار، شهردار، اعضای شورای شهر و مدیران حوزه شهری گرگان برگزار شد، عملیات اجرایی ساخت شهر بازی مدرن گرگان در زمینی به مساحت تقریب ۱۵ هكتار كه مالكیت آن متعلق به شهرداری گرگان است در منطقه هزار پیچ شروع شد.
برمبنای اعلام شهردار گرگان راه اندازی این مجموعه تفریحی ۴۵۰ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت كه ۲۰۰ میلیارد آن توسط شهرداری و ۲۵۰ میلیارد تومان با مشاركت بخش خصوصی تامین می شود.
مجموعه شهر بازی مسقف به مساحت ۶هزار مترمربع، شهر بازی روباز به مساحت ۶۶هزار و ۵۰۰ مترمربع، سایت سورتمه سواری، مجموعه های اقامتی هتل و رستوران بازارچه صنایع دستی و مراكز فرهنگی و مسجد از بخش های مختلف این مجموعه تفریحی عنوان شده است.
پیش بینی می شود فاز اول این پروژه تا آخر سال ۹۹ و فاز دوم آن در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.
واعظی پس از به زمین زدن كلنگ راه اندازی این مجموعه شهر بازی مجموعه تفریحی اظهار داشت: اگر می خواهیم در جامعه آرامش حاكم باشد و مردم از آرامش روحی برخوردار باشند باید به تفریح و اوقات فراغت آنان دقت كنیم.
رئیس دفتر رئیس جمهور اشاره كرد: راه اندازی پروژه هایی از این دست كه در پر كردن اوقات فراغت خانواده ها و آرامش روحی آنها نقش ایفا می كند از اهمیت بالایی برخوردارست و همین طور می تواند سبب رونق گردشگری منطقه شود.
واعظی از همه دست اندركاران برای ساخت این مجموعه تفریحی قدردانی كرد.

منبع: