امیری: دولت به توسعه متناسب و متوازن اعتقاد دارد

به گزارش بهمن ایسنا/خوزستان معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: دولت به توسعه متناسب و متوازن اعتقاد دارد و از سیاست های راهبردی دولت می باشد و استاندارخوزستان هم در جهت اجرای این سیاست ها، در خوزستان زحمت می كشد.
حسینعلی امیری امروز (پنج شنبه) در آیین افتتاح مدرسه ۱۲ كلاسه بعثت كوی مهدیس اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار نمود: حوزه امور اجتماعی استانداری خوزستان توجه اش به مناطق كمتر توسعه یافته بوده و در زمینه های فرهنگی و آموزشی هم خوب كار كرده است. بامداد امروز تجهیزات آموزشی فرهنگی هم برای شهرستان های كمتر توسعه یافته در نظر گرفته شد و پس از آن هم افتتاح چند واحد آموزشی را داشتیم.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، وی افزود: منطقه كوی مهدیس اهواز از جهات مختلف رشد داشته است اما متاسفانه از نظر واحدهای آموزشی تا همین سال های اخیر با مشكل جدی مواجه بود و مردم عزیز این منطقه مجبور بودند فرزندان شان را در مدارس مناطق دیگر برای تحصیل ثبت نام كنند كه این كار برای آنها مشكل بود كه خوشبختانه با همت استاندار خوزستان، مسؤلان آموزش و پرورش و اداره كل تجهیز و نوسازی خوزستان، در منطقه كوی مهدیس هم یك مدرسه به افتتاح رسید؛ این مدرسه با استانداردهای خیلی خوب و قابل قبول بوجود آمده است و از تجهیزات الكترونیكی در حوزه های آموزشی بهره می برد. ضمن اینكه از نظر رفاهیات، آزمایشگاه و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی هم یك مدرسه مدرن به حساب می آید و ان شاءالله مبارك مردم این منطقه باشد. امیدوارم از این مدرسه، فرهیختگان و دانشمندان مطرحی تربیت شوند.
امیری در ادامه تصریح كرد: استاندار خوزستان، نماینده عالی دولت در خوزستان است و در واقع مسئول اجرای سیاست های دولت به حساب می آید. دولت به توسعه متناسب و متوازن اعتقاد دارد و توسعه متوازن و متناسب، سیاست های راهبردی دولت هستند و استاندار هم در جهت اجرای این سیاست ها در خوزستان زحمت می كشد.
وی ادامه داد: كار آقای شریعتی در حوزه های مختلف بسیار قابل تقدیر بوده است و مدیركل آموزش و پرورش خوزستان هم اذعان دارد كه پیگیری های مجدانه شریعتی سبب شد كه در منطقه كوی مهدیس كه به شدت احتیاج به واحد آموزشی داشت، امروز این پروژه به بهره برداری برسد.