مقارن با تشدید مبارزه سوریه با تروریست ها در ادلب؛ آنكارا: به كشورهای اروپایی درباره موج جدید مهاجرت آگهی می دهیم

به گزارش بهمن مقارن با تشدید مبارزه سوریه با تروریست ها در ادلب، سخنگوی حزب عدالت و توسعه تركیه اعلام نمود: به كشورهای اروپایی درباره موج جدید مهاجرت آگهی می دهیم.

به گزاش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، عمر چلیك سخنگوی حزب عدالت و توسعه تركیه امروز سه شنبه با مستمسك قرار دادن مبارزه بی امان ارتش سوریه با تروریست های مصنوع غرب در ادلب اعلام نمود: در صورت عدم توجه به هشدارهای تركیه درباب به اوضاع ادلب، درباره وقوع موج جدید مهاجرت كه تمام كشورهای اروپایی را تحت تاثیر قرار خواهد داد، آگهی می دهیم.
سخنگوی حزب عدالت و توسعه تركیه در این خصوص اظهار داشت: اتحادیه اروپا به سبب ناتوانی در انجام اصلاحات روز به روز جذابیت خودرا از دست می دهد و در معرض خطر از هم پاشی قرار دارد.
وی افزود: اتحادیه اروپا كه دیگر قادر به انجام اصلاحات و تبدیل بحران ها به فرصت نیست، درباب خفظ وحدت و یكپارچگی خود با مشكلات بسیار بزرگ مواجه می باشد. گفتنی است، بعد از درگیری میان ارتش سوریه با نظامیان تركیه در خاك این كشور، تركیه گشت های مشترك با روسیه را روز گذشته دوشنبه لغو نمود. شایان ذكر است كه ۶ نظامی تركیه به دست ارتش سوریه در شمال سوریه كشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند.

منبع: