انتقاد نماینده اهواز از عدم به عهده گرفتن مسئولیت آب های سطحی

به گزارش بهمن نماینده مردم اهواز در مجلس اظهار داشت: دولت نتوانسته اختلاف بین وزارت كشور و وزارت نیرو در مورد آب های سطحی را حل كند. وظیفه این آب ها به وضوح برای شهرداری است اما آنها از انجام این امر سر باز می زنند.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، علی ساری در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذكری شفاهی با اشاره به گزارش قرائت شده در مورد سیل در صحن علنی مجلس اظهار داشت: متاسفانه امروز فرصت لازم به استان های سیل زده داده نشد و كسی از این استان ها حرفی نزد. بدانید كه محاسبات به خوبی نشان داده كه سیل در استان خوزستان، ناشی از تقصیر متولیان امر در رهاسازی بی موقع بوده است. در ادامه باید بگویم كه هنوز هم به علت بارش ها دولت نتوانسته اختلاف بین وزارت كشور و وزارت نیرو در مورد آب های سطحی را حل كند.
نماینده مردم اهواز در مجلس اضافه كرد: علیرغم اینكه مشكل آب های سطحی به وضوح به شهرداری ها انتقال پیدا كرده اما آنها از انجام این امر سر باز می زنند به این علت كه بودجه لازم را ندارند. مساله فاضلاب هم به قوت خود باقی است. در زمان بارش باران آب حتی به داخل خانه های مردم در شهرستان های كازرون، اهواز، باوی و حمیدیه گسیل می شود.
این عضو كمیسیون اجتماعی مجلس در انتها تذكر خود با اشاره به مصوبه فروردین ماه سال ۹۶ در مورد آب های سطحی اظهار داشت: سه سال از قول دولتمردان می گذرد. بدانید كه هنوز هم در انتهای رود كرخه زمین های كشاورزی راست و چپ این رودخانه سرشار از آب است و مردم نتوانستند محصولات خویش را برداشت كنند.