دیدار رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی با كاركنان سایت راداری طبس

به گزارش بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق كشور با كاركنان سایت راداری طبس دیدار نمود.
به گزارش بهمن به نقل از روابط عمومی ارتش؛ حجت الاسلام روشندل در جمع كاركنان ایستگاه رادری طبس با اشاره به فرمایشات پیامبر (ص) و امام علی (ع) در مورد اهمیت امنیت در جامعه اظهار داشت: پیامبر اعظم(ص) می فرمایند: وطنی كه امنیت و شادی در آن نیست خیری در آن نیست. همچنین، امیرالمؤمنین علی(ع) هم در همین رابطه فرموده اند: كه «لاخیرفی الوطن الامع الأمن و المسره» از مفاد این دو حدیث چنین بر می آید كه سرور و مسرت فرع بر امنیت بوده و امید در جامعه و زندگی شاد بدون امنیت بی معناست. مضافاً اینكه از دیدگاه معصومین، سرزمینی دارای ارزش و خیر است كه امن باشد و اصولاً كشور نا امن مورد توجه و اعتماد ملت خود قرار نمی گیرد و رو به نابودی می رود.
وی در ادامه با حضور در قسمت های مختلف این یكان و دیدار چهره به چهره با كاركنان كادر و وظیفه ضمن تشكر از تلاش های آنان در ایجاد امنیت برای كشور اظهار داشت: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چنین شرایط سختی علاوه بر اجر فراوانی كه دارد، نعمت بزرگیست كه نصیب شما عزیزان شده است.