معاون حمل ونقل ترافیك شهرداری تهران اعلام كرد آمادگی وزارت كشور برای افزایش سهمیه خودرو ها

بهمن: معاون حمل و نقل ترافیك شهرداری تهران اعلام نمود كه اگر جایی احساس نماییم سهمیه خودرو ها كم است وزارت كشور آمادگی افزایش را دارد.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، پورسید آقایی معاون حمل و نقل ترافیك شهرداری تهران اظهار داشت: در مورد حمل و نقل بررسی های خوبی انجام شده است. با آمادگی در این عرصه این طرح انجام شد. برای تاكسی ها، وانت بارها، تاكسی های اینترنتی و سایر وسایل حمل و نقل سهمیه ها در نظر گرفته شده است. مترو و اتوبوس مثل گذشته فعال است، مترو سرویس مناسب و استانداردی می دهد.
وی افزود: اگر جایی احساس نماییم سهمیه كم است وزارت كشور آمادگی دارد آنرا افزایش بدهد. خودروهای دوگانه سوز همچون مواردی بود كه سهمیه آنان روز شنبه از ۲۰۰ لیتر به ۲۵۰ لیتر افزایش پیدا كرد.
پورسید آقایی اظهار داشت: سهمیه ها فعلا در نظر گرفته شده است. امكان افزایش نیز هست. تنها جایی كه برایش سهمیه در نظر گرفته نشده است تاكسی های شخصی است كه چون ساماندهی ندارد كاری نتوانستیم بكنیم. تاكسی های اینترنتی هم سهمیه دارند. در را باز كردیم كسانی كه مسافركشی شخصی می كنند در این شركت های اینترنتی ثبت نام كنند. هم سوژه جا به جایی مسافر ساماندهی می شود و هم آنها سهمیه می گیرند.
ادامه دارد…

منبع: