امیر دریادار كاویانی: جوانان توطئه های دشمن را بشناسند

بهمن: معاون هماهنگ كننده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینكه امروزه ابزار جنگ روانی در اختیار آمریكا و رژیم صهونیستی قرار دارد، اظهار داشت: استكبار جهانی به سركردگی آمریكا با جنگ تمام عیار فرهنگی در صدد جدایی جوانان از انقلاب و اسلام است.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، امیر دریادار حمزه علی كاویانی معاون هماهنگ كننده نیروی دریایی ارتش امروز در آیین اختتامیه دهمین جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی نیروی دریایی ارتش در سیرجان اظهار داشت: این جشنواره با شعار وحدت، جوان انقلابی و اقتدار دریایی برگرفته از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب برگزار گردید.
معاون هماهنگ كننده نیروی دریایی ارتش بیان كرد: امروزه آمریكا و استكبار جهانی می خواهند با جنگ تمام عیار فرهنگی جوانان را از انقلاب و اسلام جدا كنند. آمریكا، رژیم صهیونیستی، مرتجعین منطقه و… به دنبال شكست محور مقاومت و ایجاد جنگ روانی هستند.
وی خاطرنشان كرد: ابزار جنگ روانی تحت اختیار استكبار جهانی و كشورهای غربی قرار گرفته كه تا مقابل نظام جمهوری اسلامی صف آرایی كردند و جوان ما را از صحنه خارج كنند.
امیر دریادار كاویانی با اشاره به تغییر شكل جنگ فرهنگی اظهار داشت: جنگ فرهنگی و روانی دشمن نسبت به ابتدای انقلاب تغییر كرده است و رسانه، فضای مجازی و شبكه های ماهواره ای در اختیار قدرت های سرمایه داری قرار گرفته است و صف آرایی جدیدی را در مقابل نظام جمهوری اسلامی رقم زده اند.
معاون هماهنگ كننده نیروی دریایی ارتش با اشاره به جنگ و تقابل كنونی اضافه كرد: آمریكا، جنایات جنایتكاران عالم را موجه جلوه می دهد، اما كسانی را كه از استقلال، عظمت و شرف خودشان دفاع می كنند، تروریست می نامد.
وی افزود: دیگر زمان تقابل با تجهیزات نظامی، ناوهای جنگی و هواپیماهای بمب افكن گذشته است، حالا رسانه و فضاهای مجازی تبدیل به ابزار سلطه شده و نوك پیكان آنان رو به جوانان است.
امیر دریادار كاویانی خاطرنشان كرد: جنگ استكبار جهانی با ایران، جنگ عقیدتی و فرهنگی است. ما در یك نبرد راهبردی ایدئولوژیك با آمریكایی ها هستیم. آمریكایی ها در این نبرد و هجمه فرهنگی، جوانان ما را هدف قرارداده اند.
معاون هماهنگ كننده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: همین جوانان در دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی، دفاع از حریم خاندان (ع) پای كار آمدند و برای شكست دشمن بسیج شدند. بنابراین است كه دشمن از جوان می ترسد.
امیر دریادار خانزادی تصریح كرد: جوانان ما باید توطئه های دشمن را بشناسند. آمریكایی ها با ایجاد تشكیك و ابهام در ذهن جوانان به دنبال لطمه وارد كردن به دین اسلام هستند. بنابراین ما موظف هستیم به جوانمان دقت كنیم تا هوشیاری آنها نسبت به توطئه دشمن افزایش یابد.
بنا بر این گزارش، دهمین جشنواره فرهنگی و ورزشی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مركز آموزش شهدای دریایی سیرجان برگزار و مركز آموزش شهدای وظیفه نیروی دریایی سیرجان با كسب ۹۷ امتیاز قهرمان شد و مقام اول را به دست آورد. مركز فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم رشت با ۶۰ امتیاز دوم و منطقه یكم دریایی ولایت جاسك با كسب ۵۷ امتیاز به مقام سوم رسیدند. كاپ اخلاق این جشنواره هم به تیم فرماندهی قرارگاه نیروی دریایی ارتش تعلق گرفت.