سی و سومین كنفرانس بین المللی وحدت اسلامی شروع شد

به گزارش بهمن سی و سومین كنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران و بیشتر از ۳۵۰ میهمان خارجی از بیشتر از ۹۰ كشور جهان و ۲۵۰ نفر از علمای سراسر كشور با شعار «وحدت امت در دفاع از مسجد الاقصی» كار خویش را در سالن اجلاس سران شروع كرد.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، همزمان با هفته وحدت و با حضور شخصیت های لشكری و كشوری، علما و اندیشمندان جهان اسلام بامداد امروز پنج شنبه (۲۳ آبان ماه) سی و سومین كنفرانس بین المللی وحدت اسلامی شروع شد كه در مراسم آغازین رئیس جمهور به سخنرانی خواهد پرداخت و بعد از آن، شخصیت های جهان اسلام درباره اهمیت و لزوم وحدت صحبت می كنند.
در این مراسم آیت الله تسخیری -مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل- ابوذر ابراهیمی تركمان -رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی- و… هم حضور دارند.
كنفرانس وحدت اسلامی از روزهای ۲۳ تا ۲۵ آبان با حضور صدها اندیشمند جهان اسلام با مبحث «وحدت امت در دفاع از مسجد الاقصی» برگزار می گردد.
دیدار مهمانان كنفرانس با مقام معظم رهبری، تجدید میثاق با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، برگزاری حدود ۲۰ كمیسیون و نشست تخصصی، تقدیر از شخصیتها و نخبگان عرصه تقریب، برگزاری جشن میلاد رسول خدا(ص)، رونمایی از آثار هنری تقریبی و… همچون برنامه های سی و سومین كنفرانس وحدت اسلامی است.