سرلشكر سلامی: دشمن در مقابل قدرت ملت ایران ناتوان است

به گزارش بهمن فرمانده كل سپاه با تاكید بر اینكه دشمن در مقابل قدرت ملت ایران ناتوان است و در طول چهل سال گذشته همواره رو به افول بوده است، اظهار نمود: استقامت و وحدت غیور مردان ایران اسلامی امروز دشمنان را سردرگم ساخته است.
به گزارش بهمن به نقل از سپاه نیوز ؛ سردار سرلشكر پاسدار حسین سلامی فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع پایوران سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به اینكه سپاه نهادی مردمی است و ما همیشه و در همه جا در كنار مردم خواهیم بود، اظهار داشت: اولویت سپاه كارجهادی و روحیه جهادی است و این را سرلوحه برنامه خود قرار داده ایم تا با حضور در عرصه های جهادی و اقتصاد مقاومتی و پشتیبانی از رونق تولید چهره محرومیت از كشور زدوده شود.
فرمانده كل سپاه با تاكید بر اینكه مقاومت ملت ایران در مقابل دشمنان حد و مرز ندارد، اظهار نمود: ما اجازه ورود دشمن به خاك میهن اسلامی عزیزمان را نخواهیم داد و با حضور خود در كیلومتر ها دورتر از مرزهای كشور، راه دشمن را برای توطئه چینی ها و كارهای خصمانه شان سد خواهیم كرد.
وی با اشاره به اینكه استقامت و مقاومت سبب پیروزی است، افزود: سپاه جغرافیای مقاومت را گسترش خواهد داد و زمانی كه دشمن مشاهده می كند كه جغرافیای مقاومت و تفكر گفتمان انقلاب اسلامی گسترش یافته است باید صحنه را ترك كند و چاره ای جز این كار نخواهد داشت.
سردار سلامی با اشاره به اینكه شكوه، اقتدار و عظمت ولایت و ایستادگی و روحیه انقلابی ملت ایران دشمن را ناامید كرده است، اظهار داشت: دشمن با مشاهده مقاومت ما مجبور به برگشت شده است، چون كه راه مقاومت روشن است و همه توفیقات امروز ما در سایه ایمان و اعتقاد به خدای متعال رقم خورده و امروز وظیفه ما برای ادامه راه مقاومت بسیار سنگین است.
فرمانده كل سپاه با اشاره به پیروزی های اخیر ملت مظلوم یمن برابر دشمنان، بیان كرد: یمنی ها ملت مظلوم و مقاومی هستند كه به رغم سنگین ترین حملات بر ضد آنها، اما با قدرت تمام و با اراده الهی بر دشمنان خود غلبه كردند.
وی خاطرنشان كرد: امروز آمریكا و انگلیسی ها برای آشتی واسطه گری می كنند و با خواهش از یمنی ها می خواهند آتش بس كند؛ و این ضعیف ترین قوم مسلمانان در مقابل قوی ترین نظام شرور ایستادند و با اتكا بر اراده الهی و توكل بر خدا پیروز شدند.
سرلشكر سلامی در ادامه با تاكید بر اینكه دشمن در مقابل قدرت ملت ایران ناتوان است و در طول چهل سال گذشته همواره رو به افول بوده است، اظهار نمود: استقامت و وحدت غیور مردان ایران اسلامی امروز دشمنان را سردرگم ساخته است.
وی تصریح كرد: امروز پیشانی بند های مقاومت بر سر جوانان ملت های مسلمان نقش بسته و شوق شهادت روز به روز در حال گسترش است و اسلام هم گسترش یافته است؛ ملت های مسلمان ایمان وشكوه خویش را در عرصه های تقابل با دشمنان به معرض نمایش گذاشته اند كه این ها همان دستاوردهای بزرگ تاریخی رقم خورده در طول چهل سال است.
فرمانده كل سپاه در انتها تصریح كرد: پاسداران انقلاب اسلامی همواره تابع فرامین فرمانده معظم كل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) بوده و همه ما با دل و جان در تحقق منویات معظم له تلاش خواهیم كرد.