تذكرات كتبی نمایندگان مجلس به مسؤلان اجرایی كشور

به گزارش بهمن یك عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذكرات كتبی نمایندگان مجلس به مسؤلان اجرایی كشور را قرائت كرد.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، محمدعلی وكیلی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) تذكرات كتبی نمایندگان مجلس به مسؤلان اجرایی كشور را قرائت كرد.
حسینعلی حاجی دلیگانی به وزیر جهاد كشاورزی: در شرایطی كه ذرت وارداتی برای مصرف نهاده های دامی وارد كشور می شود، استفاده از آن با استفاده از ارز دولتی در صنایع تولید پفك چیست؟ به رئیس جمهور: تسریع در اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم. به وزیر كشور: ضرورت اتخاذ تدبیر برای جبران كسری بودجه سال قبل شهرداری ها از بودحه سنواتی.
سید حمیده زرآبادی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: تسریع در رفع مشكل ارتباطی و اینترنتی روستاهای حوزه انتخابیه. به وزیر كشور و نیرو: تسریع در جابه جایی تیرهای برق برای اجرای طرح های هادی روستاهای حوزه انتخابیه. به وزیر كشور: تسریع در اجرای طرح هادی. تكمیل و بهسازی معابر روستاهای حوزه انتخابیه.
سید ناصر موسوی لارگانی به وزیر صمت: تسریع در تحویل خودرو های ساندرو ثبت نامی از جانب شركت سایپا پس از گذشت یك سال از موعد تحویل. به رئیس جمهور، جهاد كشاورزی و دادگستری: ضرورت برخورد جدی با سلطان واردات جو در كشور وجلوگیری از تضییع حقوق كشاورزان. به رئیس جمهور: ضرورت بهره مندی جانبازان بالای ۷۰ درصد از امتیازات ویژه خانواده های شهدا.
منصور مرادی به وزیر آموزش و پرورش: علت عدم تعیین تكلیف حق التدریسی ها، آموزش یاران نهضت سواد آموزی، سرباز معلم و معلمان پیش دبستانی ها؟ به وزیر نیرو: علت بی توجهی به مشكلات كشاورزان و باغداران حاشیه سرداریان به خصوص روستای روار به علت كارشناسی اشتباه؟ به وزیر بهداشت و درمان: علت عدم پاسخگویی به نامه های نمایندگان و دستور رئیس مجلس برای منع واردات محصولات پزشكی قابل تولید در داخل كشور؟
سید مصطفی ذوالقدر به وزیر راه وشهرسازی: اقدام لازم جهت تعمیر اسكله صیادی و جاده دسترسی به دریا در شهرستان جاسك.
محسن بیگلری به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: علت عدم اجرای تعهدات كتبی و شفاهی در مورد آنتن دهی و اینترنت چیست؟ به وزیر جهاد كشاورزی: تسریع در پرداخت پول گندم خریداری شده از كشاورزان استان كردستان. به وزیر علوم: علت عدم اجرای تعهدات كتبی و شفاهی در مورد دانشكده علوم و فنون سقز؟
احمد حمزه به وزیر جهاد كشاورزی: تسریع در پرداخت خسارت ناشی از گسترش آفت خشكیدگی و آفت خرما به خرماكاران كرمان و مقابله با آفت سوسك. نظارت بر توزیع و كنترل قیمت بذر مورد نیاز كشاورزان و اتخاذ تمهیدات لازم جهت صادرات محصولات كشاورزی جنوب كرمان.
احمد بیگدلی به وزیر كشور: علت حذف كلمه مقدس شهید از تابلو خیابان ها و كوچه؟ به وزیر نیرو: علت عدم توجه به قانون توزیع عادلانه آب و عدم رعایت عدالت در این زمینه و برخورد غیرمنصفانه با كشاورزانی كه چاه های دستی دارند؟ به وزیر جهاد كشاورزی و صمت: افزایش قیمت سبوس گندم باعث نارضایتی تولیدكنندگان و كشاورزان شده است.
محمدرضا منصوری، محمد حسینی، علی ابراهیمی، علیرضا سلیمی و چند نفر دیگر از نمایندگان به وزیر نیرو: پیگیری در مورد كمبود آب آشامیدنی در شهرستان مأمونیه.
سید فاطمه ذوالقدر به همراه چند تن دیگر از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم تخصیص بودجه نهاد كتابخانه ها.
محمدرضا صباغیان به رئیس جمهور: علت عدم رسیدگی به تعیین تكلیف حساب های تغییر یافته ۲۸۵۰۷ نفر از مشتریان موسسه كاسپین بر مبنای دستورالعمل بانك مركزی؟ به وزیر راه وشهرسازی: عدم رسیدگی به بی نظمی ها و تاخیرات گسترده خط راه آهن تهران – پرند.
علیرضا محجوب و نادر قاضی ‍پور به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در راه اندازی ساختمان اداره كل راه آهن آذربایجان غربی. به رئیس جمهور: تعیین تكلیف بیمارستان جمعیت حلال احمر در كشور عمان. به رئیس جمهور: ضرورت اجرای مصوبات هیئت وزیران در مورد صادرات و واردات توسط گمرك. به وزیر جهاد كشاورزی و راه و شهرسازی: تسریع در راه اندازی گلخانه ها در شهرستان ارومیه. تسریع در راه اندازی تونل های جاده ارومیه به تبریز در جزیره اسلامی.
بیت الله عبداللهی به وزیر اطلاعات: چرا علیرغم وجود حراست و حفاظت اطلاعات در اغلب دستگاه های دولتی شاهد فساد و اتلاس در این بخش ها هستیم؟
جبار كوچكی نژاد به وزیر ورزش و جوانان: عدم مداخله در انتخابات هیئت های ورزشی. به وزیر صمت: علت عدم توجه جدی به صنایع گیلان چیست؟
حشمت الله فلاحت پیشه به همراه چند تن از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت روشنگری در مورد گران فروشی كالاهای اساسی وارداتی توسط افرادی كه رانت از ۴۲۰۰ تومانی برخوردار شده بودند.
علی وقف چی به وزیر جهاد كشاورزی: ضرورت جبران خسارت ناشی از كاهش بیش از اندازه قیمت محصولات سیر، گوجه فرنگی و هندوانه استان های زنجان و طارم. به وزیر صمت: نابود شدن منابع آب و خاك به علت بی كفایتی وزارت خانه وشخم زدن مزارع سیر و گوجه فرنگی.
سید جواد حسینی كیا به وزیر جهاد كشاورزی: ضرورت تسریع در پرداخت مطالبات كشاورزان. به رئیس جمهور: چرا دولت نسبت به پرداخت مطالبات كوتاهی و بی توجهی می كند؟