سخنگوی دولت: دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه هاست، آقای زنگنه سیاست درستی درباره بنزین اتخاذ نموده است

به گزارش بهمن سخنگوی دولت اظهار داشت: دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه هاست و بر اساس گزارش وزیر ورزش، زیرساخت های لازم مثل معبر، مكان، سرویس های جداگانه در همه ورزشگاه ها آماده است.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، علی ربیعی در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به جلسه اخیر سران قوا، اظهار داشت: نشست اخیر سران قوا مفید و مناسب بود. در این نشست اوضاع اقتصادی كشور و برنامه های سه قوه برای بهبود شرایط فعلی یكی از محورهای مهم این نشست بوده است. از دیگر محورهای نشست اخیر، بررسی در مورد مسائل منطقه ای، بین المللی، آخرین وضعیت برجام و گام سوم ایران و همینطور تاكید بر مبارزه با فساد و رفتاری پیشگیرانه در این خصوص بود.

دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه هاست
ربیعی در ادامه در پاسخ به سئوالی اعلام نمود: مبحث مرحومه سحر و حضور زنان در ورزشگاه یكشنبه پیش در دولت عنوان شد. دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه هاست و بر اساس گزارش وزیر ورزش، زیرساخت های لازم مثل معبر، مكان، سرویس های جداگانه در همه ورزشگاه ها آماده است. ورزشگاهی نیست كه این زیرساخت ها را نداشته باشد.

شرایط به سمتی پیش می رود كه زنان در مسابقات لیگ حضور یابند
وی اضافه كرد: خانم ها هم می توانند در همه بازی های ملی حضور یابند. شرایط دارد به سمتی پیش می رود كه زنان در مسابقات لیگ حضور یابند. مردان هم باید ملاحظات اخلاقی را رعایت نمایند تا برخی نگرانی ها رفع گردد.

ابعاد مبحث خودسوزی یكی از هواداران فوتبال بررسی می شود
سخنگوی دولت در مورد خودسوزی یكی از هواداران فوتبال، اظهار داشت: گزارش هایی تهیه می شود و ابعاد مبحث بررسی می شود.
وی در پاسخ به سئوالی درباره شبنم نعمت زاده، اظهار نمود: اطلاعات من این است كه وی بدهكاری در حوزه دارو دارد و اطلاعات بیشتر ندارم. امیدوارم قوه قضائیه اطلاعات بیشتری دهد.

آقای زنگنه سیاست درستی درباره بنزین اتخاذ نموده است
ربیعی درباره اقدامات دولت برای كارت های سوخت، اظهار داشت: گام بعدی كاهش بنزین زدن بدون كارت است، به نظرم سیاست درستی آقای زنگنه اتخاذ نموده كه الان سی لیتر بدون كارت شخصی است و در ادامه این رقم، ۱۵ لیتر می شود.
ادامه دارد…