ذوالقدر: حضور حداكثری مردم ضامن امنیت ملی كشور است

به گزارش بهمن مردم تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس اظهار داشت: حضور فراگیر و یكپارچه مردم در انتخابات، لبیك به ندای مقام معظم رهبری است.
سیده فاطمه ذوالقدر در گفتگو با ایسنا در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان ری طی سخنانی بیان كرد: مردم سالاری دینی الگوی نوینی است كه به وسیله انقلاب اسلامی و توسط ملت بزرگ ایران به جهان معرفی شده و انتخابات یكی از ستون های مهم این تفكر است؛ بنابراین انتخابات در ایران و جمهوری اسلامی در واقع استقامت بخش پایه های این الگوی نوین حكومت داری یعنی مردم سالاری اسلامی است.
نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس اضافه كرد: نگاهی به قانون اساسی جمهوری اسلامی نشان داده است كه اركان اصلی نظام اسلامی، مستقیم یا غیرمستقیم به وسیله آراء مردم و انتخابات شكل می گیرد.
ذوالقدر افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رای مستقیم مردم انتخاب می شوند كه این مورد وظیفه مردم را بسیار سنگین می كند.
وی ادامه داد: مردم همواره در انقلاب اسلامی نقش بی نظیری داشته اند و این نقش هم در ایجاد انقلاب و هم در بقاء و تداوم آن همواره تعیین كننده بوده و خواهد بود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: امروز هم وظیفه ما حضور حداكثری برای انتخاب بهترین ها در انتخابات است، حضور حداكثری مردم ضامن امنیت ملی كشور است و دشمنان را خلع سلاح می كند و حضور فراگیر و یكپارچه مردم، لبیك به ندای مقام معظم رهبری است.
ذوالقدر در انتها اظهار داشت: پیروز واقعی انتخابات، ملت بزرگ ایران است و ان شاءالله امسال هم برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی افزوده خواهد شد.

منبع: