تشریح حضور كاروان های راهیان نور در یادمان های دفاع مقدس

به گزارش بهمن مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه قمر بنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: كیفیت اعزام و سفر راهیان نور را مهم تر از كمیت و تعداد افراد است.

به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، سرهنگ عباس رحیمی با اشاره به اینكه تا كنون بیشتر از ۲۵۰ نفر از استان چهارمحال و بختیاری به مناطق غرب و شمال غرب اعزام شده اند توضیح داد: در هفته آینده ۵۰۰ نفر در غالب كاروان های دانشجویی و عمومی به مناطق غرب و شمالغرب اعزام می شوند.

وی افزود: ما در ۱۵ مهرماه اعزام ۴۰۰۰دانش آموز به مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب را داریم. در عید هم برنامه اعزام ۸۰۰۰ نفر در غالب كاروان های دانش آموزی و عمومی به مناطق جنوب را داریم.

مسئول اردویی سپاه استان چهارمحال و بختیاری، كیفیت اعزام و سفر راهیان نور را مهم تر از كمیت و تعداد افراد دانست و اظهار داشت: متاسفانه حالا ما به بحث كمیت و تعداد افراد اعزامی توجه بیستری داریم كه این امر سبب پایین آمدن كیفیت این سفر روحانی می شود. این امر سبب می شود كه دانش آموزان خوب در طول سفر تحت تاثیر افراد و دانش آموزان نسبتا بد قرار بگیرند و مشكلاتی به وجود بیاید.

رحیمی اخاطرنشان كرد: ما در میان زائرین و دانش آموزان اعزامی از استان چهارمحال و بختیاری، افرادی را بعنوان خادم الشهدا گزینش می نماییم و در یادمان ها از آنها برای خدمت به شهدا و زوار استفاده می نماییم كه سبب آشنایی بیشتر قشر جوان با فرهنگ ایثار و شهادت می شود.