دهمرده: چند مفسد دانه درشت اقتصادی را در ملاءعام آویزان كنید

بهمن: نماینده مردم زابل، زهك و هیرمند خطاب به قوه قضائیه اظهار داشت: جهت آرامش مردم، آرامش مفسدان اقتصادی دانه درشت را به خطر انداخته و چند نفر از آنها را در ملاءعام آویزان كنید.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، حبیب الله دهمرده در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذكری شفاهی اظهار نمود: از فرمایشات ولی امر مسلمین جهان در ملاقات با نخست وزیر ژاپن كمال تشكر را دارم. به خود می بالیم كه چنین رهبری داریم.
نماینده مردم زابل در مجلس ضمن تشكر از معاون پارلمانی رئیس جمهور به سبب حضور منظم در جلسات اظهار داشت: دولت در ارتباط با برجام مقتدرانه عمل كند چرا اینقدر منفعل است؟
دهمرده اضافه كرد: یارانه ۱۴ میلیارد دلاری كالاهای اساسی و حامل های انرژی در جیب مردم ننشست. هنوز كه هنوز است انتقال آب از دریای عمان به زاهدان وهمچنین مسئله فاضلاب سیستان همچنان جدی گرفته نمی گردد. اجرای بسته كامل سیل شبیه استان های دیگر درخواست مردم زابل است.
نماینده مردم زابل در مجلس در ادامه تذكر خود خطاب به وزیر كشور اظهار داشت: چرا در ارتباط با بازارچه های مرزی سیستان اقدام مقتضی به عمل نمی آید؟ در این زمینه به اندازه كافی مصوبه و قانون وجود دارد.
دهمره درانتها خطاب به رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: مردم از شما انتظار دارند. جهت آرامش مردم، آرامش مفسدان اقتصادی دانه درشت را به خطر اندازید و چند نفر از آنها در ملاءعام آویزان كنید.

منبع: