تذكر نماینده باوی و كارون درباب مشكلات آب و فاضلاب اهواز

بهمن: نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و كارون در مجلس اظهار داشت: متأسفانه سپس سیل اخیر مشكلات آب و فاضلاب اهواز، حمیدیه، باوی و كارون افزایش یافته و همین طور در اقدامی نسنجیده با تغییر مدیریت این واحدها مشكلات تشدید شده است.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، همایون یوسفی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی، در تذكری شفاهی اظهار داشت: از وزیر نیرو درخواست می كنم سریع تر این مساله را تعیین تكلیف و مدیریت كند. اگر حقی از كسی ضایع شده نسبت به احقاق حق آنها اقدام نماید.
وی با انتقاد از گرانی ها در كشور و استان خوزستان تصریح كرد: دستگاه ها وظیفه نظارتی خودرا به صورت كامل انجام ندادند. بنظر می رسد با اعمال نظارت بیشتر از گرانی ها تا حدود زیادی جلوگیری می شود. فساد و رانت خواری در استان خوزستان ریشه های عمیق دارد. دستگاه های نظارتی باید ورود جدی تر به سوژه داشته باشند.
یوسفی اضافه كرد: ادارات در خوزستان خصوصاً در نهادهای حاكمیتی و سیاسی مهم استان با سرپرست مدت های طولانی است كه اداره می گردند و به نفع شرایط امنیتی سیاسی و اجتماعی خوزستان نیست.
عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درانتها اظهار داشت: در دوران سپس سیل، متأسفانه مدیریت آب در حوزه آب و فاضلاب به درستی انجام نشده و باید برای كشت تابستانه برنامه مشخصی داشته باشیم و سپس سیل مشكلات امنیتی، مشكلات جدی را برای مردم به وجود آورده كه باید نهادهای مسئول در این رابطه ورود جدی داشته باشند. رفع مشكل بیمه تكمیلی معلمان خواسته به حقی است كه باید به این مساله توجه گردد. مشكلات مربوط به سیل زدگان باید سریع تر رسیدگی شود و همین طور جبران خسارات در دستوركار قرار گیرد.

منبع: