تذكر نماینده گرمی و مغان درمورد خرید تضمینی عدس و نخود

به گزارش بهمن نماینده مردم گرمی و مغان در مجلس خطاب به وزیر جهاد كشاورزی اظهار داشت: انتظار مساعدت ویژه جهاد كشاورزی جهت خرید تضمینی عدس، نخود، جو و سیر می رود.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، سیدحمایت میرزاده در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از صداوسیمای استان اردبیل به خاطر انعكاس برنامه كم نظیر «كوچ عشایر مغان» تشكر می كنم. این برنامه جاذبه های گردشگری گرمی و مغان را به خوبی نشان داده است. همینطور به خاطر مبارزه با قاچاقچیان آثار باستانی در منطقه از تلاش های نیروی انتظامی شهرستان گرمی و مغان تشكر می كنم.
وی خطاب به وزیر كشاورزی اظهار داشت: در مورد خرید تضمینی عدس، نخود، جو و سیر انتظار مساعدت بیشتری می رود. ضمن اینكه در محله های ما هنوز آمادگی لازم برای خرید گندم وجود ندارد. باید سریعاً به این مشكل رسیدگی شود.
میرزاده در انتها تذكر خود اظهار داشت: با عنایت به محدودیت فصل كاری، از دستگاه های اجرایی درخواست تسریع در عملیات اجرای پروژه های نیمه تمام را دارم. همینطور از فرمانده اقتصاد مقاومتی كشور انتظار صدور دستور تسریع در اجرای مصوبات دو سال پیش این ستاد در مورد شهرستان گرمی و مغان را خواستارم.