خرید كف كاذب

بهمن: امروزه استفاده از ابزار و فناوری های جدید لازم و مهم است. بنابراین باید به دنبال روشی مطمئن برای قرار دادن تجهیزات جانبی بود كه در مواقع اضطراری بتوانیم به آنها دسترسی داشته باشیم.

چند نكته مهم كه باید در هنگام خرید کف کاذب رعایت کنیم

امروزه ، استفاده از ابزار و فناوری های جدید لازم و مهم است . بنابراین باید به دنبال روشی مطمئن برای قرار دادن تجهیزات جانبی نظیر : سیم ها و کابل ها بود به طوری که در مواقع اضطراری بتوانیم به راحتی به آنها دسترسی داشته باشیم.

کف کاذب چیست؟

کف کاذب کالایست که از سه قطعه مهم و کلی تشکیل شده است : ۱- تایل tile  2- پایه pedestal 3- استرینگر steringer

کفهای کاذب در ساختار خود  به دلیل داشتن پایه مخصوص به عنوان کف اصلی محسوب نمیشوند . کف کاذب به جهت پوشاندن کابل ها و تاسیسات در اتاق های سرور ، دیتاسنتر ، کف نمایشگاه ها و غرفه ها کاربرد دارد.

کف های کاذب انواع مختلفی دارند که دو نمونه از آنها بیشترین کاربرد را دارد به طور مثال کف کاذب فولادی که استحکام و تحمل بار زیادی دارد واز لحاظ قیمت به صرفه تر میباشد و کف کاذب آلومینیومی که سبکتر است و در مناطق شرجی کاربرد بیشتری دارد اما به این دلیل که این محصول در اتاق سرور بیشترین استفاده را دارد شرکت آرتام کف کاذب اتاق سرور را ارائه داده است این نوع کف کاذب با پوسته فولادی و هسته سیمانی و روکش HPL و یا PVC عرضه میشود که تمامی استانداردهای  ضروری اتاق سرور و نیازهای صنعت IT را برآورده میکند . از جمله این استانداردها میتوان ضد حریق بودن ، آنتی استاتیک بودن ، آکوستیک بودن و تحمل بار گسترده و بار متمرکز را نام برد.

شرکت آرتام از سال ۱۳۸۷ به صورت رسمی شروع به فعالیت کرده است و متخصصین آرتام با سال ها تجربه توانسته اند با واردات این نوع کفهای کاذب از سراسر دنیا ، کیفیت را افزایش داده و موجب شوند تا کارفرمایان آسوده خاطر با آنها همکاری نمایند.