علی شمخانی انتصاب حجت الاسلام رئیسی به ریاست قوه قضائیه را تبریك گفت

بهمن: به دنبال انتصاب حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضائیه كه با حكم رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت پذیرفت، امیر دریابان شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی این انتصاب را به ایشان تبریك گفت.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، متن پیام تبریك دبیر شورای عالی امنیت ملی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند
آیت الله جناب اقای سید ابراهیم رئیسی
سلام علیكم
انتصاب شایسته جنابعالی به “ریاست قوه قضائیه” توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را صمیمانه تبریك عرض می كنم.
بی تردید، حضور جنابعالی در صدر جایگاه خطیر قوه قضائیه با پشتوانه ای ثمین سوابق انقلابی و تجربیات قضائی و اجرایی، در كنار توانمندی های مشهود و مشهور علمی و فقهی، سبب ارتقا سطح عدالت اجتماعی و استمرار مسیر مقابله قاطعانه با عوامل خواسته یا ناخواسته همراه با جنگ اقتصادی دشمن خواهد شد.
امروز كشور ما برای مقابله مؤثر با جنگ اقتصادی بیشتر از هر زمان دیگر نیازمند بهره گیری از سرمایه و سرمایه گذاران دلسوز داخلی است و این مهم تنها با فراهم شدن امنیت قضائی و پشتیبانی مستمر از فعالیت های سالم اقتصادی محقق خواهد شد.
بطور قطع حضور جنابعالی در رأس دستگاه قضائی نوید بخش این رخداد بعنوان یكی از لزوم های غیر قابل اجتناب امنیت ملی خواهد بود.
فرصت را مغتنم شمرده و آمادگی كامل دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی برای همكاری با جنابعالی در انجام وظایف و مسئولیت های محوله در امتداد تحقق اهداف متعالی قضائی تحول در گام دوم انقلاب را اعلام می نمایم.
از درگاه خداوند تعالی توفیق و سربلندی روزافزون جنابعالی را در مسؤلیت جدید مسئلت دارم.
علی شمخانی
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی