سردار كوثری: دشمنان دست از پا خطا كنند، بلایی سرشان می آوریم كه فكرش را هم نمی كنند

بهمن: جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله اظهار داشت: اگر دشمنان دست از پا خطا كنند، بلایی بر سرشان می آوریم كه فكرش را هم نمی كنند.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، سردار اسماعیل كوثری با اشاره به اینكه دشمنان در سال های سپس پیروزی انقلاب اسلامی توطئه چینی های زیادی برای ضربه زدن به انقلاب كرده و همواره كوشیده اند پرچم انقلاب را پایین بیاورند، اضافه كرد: به كوری چشم دشمنان جشن ۴۰ سالگی انقلاب را گرفته و پخته تر از گذشته شده ایم و اگر صهیونیسم بین الملل و استكبار جهانی دست از پا خطا كنند، بلایی بر سرشان خواهیم آورد كه فكرش را هم نمی كند.
وی با اشاره به توان دفاعی كشور، اضافه كرد: پیش از انقلاب توان ساخت یك موشك را هم نداشتیم، اما امروز موشك های ما داعش را هدف قرار می دهند و این مهم در سایه خلاقیت و ابتكار نیروهای پشتیبانی حاصل شده است.
كوثری نقش نیروهای آماد و پشتیبانی در سال های دفاع مقدس را برجسته عنوان نمود و اضافه كرد: این رزمندگان كاری كردند كارستان و اگر هم امكانات زیادی در اختیار نداشتند، اما هیچ گاه خودرا در موضع ضعف نشان نداده و همیشه خودرا دست پر نشان می دادند.
وی اظهار نمود: در مجموع رزمندگان با دست خالی مقابل دشمنان تا دندان مسلح كه آمده بودند سه روزه استان خوزستان را از ایران جدا كرده وهفت روزه به تهران برسند ایستادگی كرده و اجازه ندادند یك وجب از خاك ایران اسلامی به بیگانگان واگذار شود.
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله در ادامه با اشاره به اینكه در طول سال های دفاع مقدس رزمندگان اجازه ندادند حتی یك وجب از خاك ایران اسلامی به بیگانگان واگذار شود، اضافه كرد: این در حالیست كه در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران قاجار و پهلوی بیشتر از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار كیلومتر از خاك كشورمان به بیگانگان واگذار شد كه آخرین مورد آن باز به واگذاری بحرین در سال ۱۳۵۰ به خاطر بی عرضگی سردمداران پهلوی برمی گردد.
وی با اشاره به اینكه رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی با كمترین امكانات توانستند بهترین نتیجه را بگیرند، افزود: با تلاش های رزمندگان اسلام درانتها جنگ تحمیلی ما حتی یك دلار هم بدهی نداشتیم، در صورتی كه عراق بین ۷۰ تا ۹۰ میلیارد دلار به اذعان خودشان بدهی بالا آورده بود.
كوثری به عملیات مرصاد باز اشاره نمود و اظهار داشت: منافقین پس از پذیرش قطعنامه با خیال اینكه حداقل می توانند به كرمانشاه دسترسی پیدا كنند پا به میدان گذاشتند كه مردم كرمانشاه و دیگر رزمندگان غیور مقابل آنها ایستادگی كردند و آمریكا، اسرائیل و ایادی آنها را ناامید كرده و آن چنان ضربه ای به دشمنان وارد كردند كه فكرش را هم نمی كردند.
كوثری با اشاره به تلفات بیشتر از دو هزار نفری منافقین در جریان عملیات مرصاد، یاد آورشد: در عملیات مرصاد غیرتمندان كرمانشاهی و منطقه غرب بلایی بر سر دشمنان آوردند كه در تاریخ زبانزد خاص و عام شده است.
كوثری اشاره ای هم به عملیات بازی دراز داشت و اضافه كرد: نحوه برخورد رزمندگان با دشمنان در این عملیات موجب شگفتی نظامیان دنیا شده است، چونكه رزمندگان اسلام در این عملیات با كمترین استعداد تجهیزاتی توانستند ارتفاعات بازی دراز را از دست دشمنانی كه قصد پیشروی در خاك كشور را داشتند، نجات دهند.
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله افزود: تجربه هشت ساله دفاع مقدس در اختیار ارتش سوریه قرار گرفته و سبب شد آنها با حداقل امكانات در مقابل آمریكایی ها ایستادگی كنند.
كوثری در ادامه از بزرگان سپاه خواست تا خاطرات خودرا از دوران جنگ تحمیلی برای آیندگان بنویسند.
كوثری با اشاره به تاكید مقام معظم رهبری بر لزوم نوشته شدن خاطرات رزمندگان سال های دفاع مقدس اشاره كرد: نگارش این خاطرات موجب ماندگار شدن آنها در تاریخ خواهد شد و آیندگان خواهند دانست كه رزمندگان در طول سال های دفاع مقدس چه از خودگذشتگی هایی كردند.
كوثری در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف اضافه كرد: استكبار جهانی از آگاهی مردم و حضورشان در صحنه می ترسد.
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپس اشاره ای هم به گرانی ها و مشكلات اقتصادی موجود داشت و اظهار داشت: نمونه این فشارها و مشكلات را در دوران جنگ تحمیلی هم داشته ایم، البته امیدواریم این مشكلات با تدابیر مسئولین مرتفع شود.