سردار سلامی: در نگاه مادی گرایانه، علم مقابل بشریت به كار گرفته می شود

بهمن: جانشین فرمانده كل سپاه پاسداران اظهار داشت: در نگاه مادی گرایانه، علم و دانش مقابل بشریت به كار گرفته می شود همان گونه كه دنیای غرب پیشرفت دانش پزشكی را مقابل بشریت به كار می برد.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، سردار حسین سلامی امروز ششمین همایش ملی سلامت معنوی در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی قم عنوان كرد: عظمت و اعتلای هر كشوی وابسته به انسان های بزرگی است كه عظمت یك ملت را رقم می زنند.
سردار سلامی اضافه كرد: این شخصیت های بزرگ دارای نشانه های زیادی هستند و افتخار هر ملتی به شمار می روند و همچون ستاره هایی می درخشند و راه را نشان می دهند.
وی اشاره كرد: در دامان انقلاب، شخصیت های بزرگی تربیت شدند كه علم و تقوا را در كنار هم داشتند و تندیس زنده ای از انسانیت و اخلاص بودند.
جانشین فرمانده كل سپاه پاسداران اظهار نمود: با وجود چنین افرادی است كه جامعه مسیر رشد و بالندگی را می پیماید؛ما خرسندیم از اینكه در جامعه از نعمت وجود این شخصیت ها برخوردار هستیم.
وی اشاره كرد: شهداء از آن دسته افرادی هستند كه زندگی شان مظهر حیات طیبه است و جان خودرا در نجات بشریت و آرمان های ثمین اسلامی و انقلابی فدا می كنند.
سردار سلامی اظهار داشت: شهیدان، شخصیت های ستودنی و قابل احترام و بزرگی هستند، آنها حتی سپس مرگ باز زنده اند، برای اینكه نگاهی مادی گرایانه به زندگی نداشته اند.
وی ادامه داد: در نگاه مادی گرایانه، علم و دانش مقابل بشریت به كار گرفته می شود همان گونه كه دنیای غرب پیشرفت دانش پزشكی را مقابل بشریت به كار می برد.