بیانیه جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای حضور مردم در راهمپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش بهمن جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب اطلاعیه ای صادر كرد.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا در این بیانیه آمده است: حضور مردم در راهمپیمایی ۲۲ بهمن ماه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید باعث بیداری جهان و عزت ایرانی ها گردد. جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، لزوم حضور جدی و منسجم و قلبی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تاكید می كند تا مردم با وجود همه مشكلات باید راه نفوذ دشمن را ببندند.
در ادامه این بیانیه با اشاره به دستاوردهای مهم فرهنگی اجتماعی و سیاسی، آمده است: وضعیت فعلی كشور و روند اقتصادی خانواده های ایرانی ها غیرتمند شایسته آنان نیست و از مسئولان نظام خواهان تلاش مضاعف برای بهبود وضع اقتصادی كشور می شویم.
این بیانیه تاكید می كند: نقشه راه توسعه كشور بدون رفع تبعیض و بدون تحقق عدالت و حاكمیت قانون و تجلی اراده ملی ممكن نخواهد بود و ما می دانیم امروز بیشتر از هر زمانی كشور نیازمند وحدت و همدلی همه قواست.
جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در انتها این بیانیه ابراز امیدواری كرد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برخی مدیران ناكارآمد نظام از خواب غفلت بیدار شوند و با جذب نخبگان و جوانان شایسته و بها دادن به ظرفیت های آنان مسیر اعتلای انقلاب را تقویت سازند. حالا فرصتی به وجود آمده تا به بهانه این ایام خجسته یاد و خاطره همه آزادی خواستار و عدالت جویانی كه دل در گرو پیشرفت و امنیت كشور نموده بودند را گرامی بداریم.»