دولت مراكش: اخبار مربوط به سفر نتانیاهو به این كشور حقیقت ندارد

به گزارش بهمن دولت مراكش روز پنجشنبه اعلام نمود كه گزارش های مربوط به سفر قریب الوقوع بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به رباط شایعه است.

به گزارش بهمن به نقل از روسیا الیوم، «مصطفی الخلفی» سخنگوی دولت مراكش در یك نشست خبری در پاسخ به سوالی در مورد سفر نتانیاهو به كشورش اظهار داشت: به شایعات پاسخ نمی دهم.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان سفر به كشور چاد، بدون اینكه از كشوری نام ببرد اظهار داشت كه به كشورهای اسلامی بیشتری سفر خواهد نمود.
پس از این اظهار نظر نتانیاهو، فعالان طی روزهای گذشته گمانه زنی هایی را در مورد سفر نتانیاهو در ماه های مارس یا آوریل آینده به مراكش مطرح نمودند و خواهان عدم استقبال از وی در مراكش شدند.
در همین راستا روز دوشنبه گذشته ده ها نفر در تجمعی اعتراضی مقابل مجلس مراكش، خواهان عدم استقبال از نتانیاهو در این كشور شدند.
بر همین اساس دیده بان مراكشی مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در اطلاعیه ای اعلام نمود كه هدف از سفر نتانیاهو عرضه پیشنهاد آمریكا برای حل بحران منطقه صحرای غربی است.
هنوز دولت مراكش به این خبرها واكنش نشان نداده است، ولی پیشتر در بیانیه هایی بر عدم وجود هر گونه رابطه سیاسی یا بازرگانی با رژیم صهیونیستی تاكید كرده است.