دیدار وزیر دفاع و روسای دانشگاه های شیراز

بهمن: امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح در سفری به شیراز، با توانمندی های علمی، آموزشی، پژوهشی و دانشگاهی استان فارس و شهر شیراز آشنا شد.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه شیراز، نشست مشترك وزیر دفاع با روسا و معاونان دانشگاه های شیراز، صنعتی شیراز، علوم پزشكی شیراز و دانشگاه علمی كاربردی، در تالار دكتر مصطفوی دانشگاه شیراز برگزار گردید.
دكتر حمید نادگران رییس دانشگاه شیراز در این نشست به جایگاه این دانشگاه بعنوان یكی از دانشگاه های مادر در ایران اشاره نمود و گزارشی از توانمندی ها و همكاری این دانشگاه با صنایع مختلف كشور نمایش داد.
نادگران قابلیت دانشگاه شیراز برای مشاركت در توسعه كشور را یك فرصت توصیف كرد و خواهان ارتقای سطح همكاری دانشگاه و صنایع شد.
امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح باز با ابراز خرسندی از تلاش ها و همت اساتید و دانشجویان دانشگاه های فارس خصوصاً شیراز، خواهان ارتقای سطح همكاری و اجرای طرح های راهبردی و كلان در دانشگاه شد.
حاتمی به سوژه توان بازدارندگی و اقتدار كشور اشاره و اشاره كرد: به واسطه پشتیبانی از صنایع كشور، نقش دانشگاه ها در جایگاه ممتاز ایران در منطقه بسیار مهم می باشد و رویكرد صنایع باید استفاده حداكثری از این توانمندی باشد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، دانشگاه شیراز را سرمایه ثمین كشور توصیف و افزود: ظرفیت دانشگاه ها، توان پاسخگویی به همه نیازهای بخش دفاع را دارد.