مقام صهیونیست: پمپئو تقریبا همه درخواست های نتانیاهو را قبول كرد!

بهمن: یك مقام دیپلماتیك رژیم اشغالگر قدس مدعی شد: پمپئو تقریباً همه درخواست های نتانیاهو را قبول كرد!

به گزارش بهمن به نقل از رسانه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل، یك مقام دیپلماتیك رژیم اشغالگر قدس امروز چهارشنبه ادعا نمود كه «مایك پمپئو» وزیر خارجه آمریكا در دیدار روز گذشته خود با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در برزیل، تقریباً همه درخواست های وی را پذیرفته است.
مقام دیپلماتیك رژیم اشغالگر قدس در این خصوص اظهار داشت: اسرائیل تقریباً همه چیزهایی كه می خواست را به دست آورد. اسرائیل ۸ درخواست بیان كرد كه ۷ مورد از آنها مورد پذیرش قرار گرفتند.
بر اساس ادعای این مقام، تنها موضوعی كه مورد پذیرش پمپئو قرار نگرفت، فروش جنگنده های اف-۱۶ رژیم صهیونسیتی به كرواسی بوده است. این در حالیست كه وزیر خارجه آمریكا روز گذشته سه شنبه در دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام نمود: تصمیم آمریكا برای خروج از سوریه به مدلول تغییر در پشتیبانی از اسرائیل نیست. وزیر خارجه آمریكا در این خصوص با طرح ادعائی مضحك اظهار داشته بود: تعهد آمریكا به ثبات در خاورمیانه و پشتیبانی از اسرائیل همانند پیش از تصمیم اتخاذ شده كنونی ادامه خواهد یافت. تهدیدی كه ناقض حق حاكمیت اسرائیل در منطقه باشد را درك می نماییم. حمایت ما از اسرائیل را بعنوان تضمینی بر امنیت تل آویو درمنطقه می دانیم؛ خصوصاً در مقابل تهدیدات ایران و حزب الله. به صورت تنگاتنگی در حال كار كردن با یكدیگر برای اطمینان یافتن از این مساله هستیم كه كار را به صورت صحیحی انجام می دهیم.