واكنش كدخدایی به سخنان فائزه هاشمی

به گزارش بهمن سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت: در شورای نگهبان واژه ای به اسم رد صلاحیت وجود ندارد و اگر فردی ادعایی می كند، به قانون رجوع كند.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، عباسعلی كدخدایی در حاشیه مراسم ترحیم آیت الله هاشمی شاهرودی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره سالروز ۹ دی اظهار نمود: نهم دی روز بصیرت نامگذاری شده و روزی است كه مردم با حضور در صحنه از جمهوریت نظام دفاع كردند.
وی اضافه كرد: فتنه ای را كه بوجود آمده بود مردم با حضورشان هم پاسداری از رای خود و هم پاسداری از جمهوریت كرده و پاسخ محكمی به دشمنان خارجی دادند كه هرجایی كه تهدیدی برای نظام وجود داشته باشد، مردم پای دفاع از منافع ملی و پای دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام ایستاده اند.
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به این پرسش كه وظیفه مسئولان در قبال مردم چیست خاطرنشان كرد: پاسداری صحیح از حقوق مردم كه حق الناس است و اهتمام جدی به حل مشكلات به خصوص اقتصادی داشته باشند.
كدخدایی همینطور در پاسخ به پرسش دیگری درباره مواضع اخیر فائزه هاشمی در مورد صلاحیت هاشمی در انتخابات سال ۹۲ اظهار نمود: در شورای نگهبان واژه ای به اسم رد صلاحیت وجود ندارد و اگر فردی ادعایی می كند به قانون رجوع كند.