معاون وزیر دفاع: جلوگیری از جرایم، مقابله با دشمن را آسان تر می­ كند

بهمن: معاون وزیر دفاع با اشاره به اینكه جلوگیری از وقوع جرایم اقدامی ریشه ای است، اظهار داشت: پیشگیری مقابله سخت با دشمن را آسانتر می كند.
به گزارش بهمن به نقل از قوه قضاییه، امیر شاهرخ شهرام در مراسم امضای سند تفاهم نامه میان وزارت دفاع و معاونت اجتماعی و جلوگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، اظهار نمود: ما معتقدیم بخشی از وظایف ما در مقابله سخت با تهدیدهای دشمن به همین جرایم و تخلفات بر می گردد.
وی عنوان كرد: احتمال این كه روزی یك مجرم تبدیل به یك جاسوس و نیروی دشمن شود بسیار بیشتر است؛ پس اگر بخواهیم ریشه ای اقدام نماییم باید جلوگیری از جرایم را مدنظر قرار دهیم.
معاون وزیر دفاع خاطرنشان كرد: كاهش هزینه ها به نفع ما هم هست. هر چه اینجا سرمایه گذاری نماییم در برخورد سخت و مقابله با دشمن هزینه ها كاسته می شود.
وی اظهار داشت: جرایمی كه امروز روی می­ دهد بر پایه تكنولوژی روز و حتی به صورت شبكه ای است و امیدواریم بتوانیم برای مقابله با این جرایم تجهیزاتی بر پایه سه محور دیجیتال بودن، امن بودن و نرم افزاری بودن را تولید نماییم.
معاون وزیر دفاع تصریح كرد: وقتی نرم افزاری را می نویسیم و امن سازی می نماییم به سادگی برای دشمن پرتوان هم قابل دسترس نیست چه برسد به مجرمان داخل كشور. این كار را با همكاری دستگاه های اجرایی هم انجام داده ایم و برای رویارویی با دشمن آماده ایم.
وی، مقدمات این گام را نهایی كردن این تفاهم نامه دانست و تصریح كرد با دقت بیشتر و هزینه كمتر كار را ادامه می دهیم.