عارف: حل مشكلات كشور در گرو همدلی و پرهیز از غوغاسالاری است

بهمن: رئیس فراكسیون امید با اشاره به اینكه تصمیم سازان باید در مدیریت و رفع مشكلات به مردم و نخبگان دلسوز اعتماد كنند، اظهار داشت: حل مشكلات كشور در گرو همدلی مردم و مسئولان و گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی، حاكمیت عقلانیت و پرهیز از غوغا سالاری و حركتهای نمایشی است
به گزارش بهمن به نقل از امیدنامه، محمدرضا عارف در دیدار با اعضای هیات مدیره سازمان مردم نهاد شمیم (مجمع یزدی تباران )با تقدیر از اقدامات انجام شده در این نهاد مردمی اظهار داشت: به باور من تنها راه برون رفت از مسایل و معضلات كشور و استان یزد حضور جدی و موثر مردم و تشكلهای مردمی است.
وی ادامه داد: حل مشكلات كشور در گرو همدلی مردم و مسئولان و گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی، عقلانیت و پرهیز از غوغا سالاری و حركتهای نمایشی است و علیرغم فشارهای زیاد با عنایت به اشراف بر عمق و ریشه گرفتاری ها اهتمام در ادامه همین رویه و پرهیز از روشهای پوپولیستی و عوام فریبانه و احداث اعتماد و همگرایی در سطح نخبگان و دلسوزان از میان همه سلایق موجود و علاقه مند كشور و نظام انتظار است.
رئیس فراكسیون امید اشاره كرد: تصمیم سازان باید در مدیریت و رفع مشكلات به مردم و نخبگان دلسوز اعتماد كنند و در تصمیمات به نظرات صاحبنظران مستقل و دلسوز رجوع كنند.
عارف درباب سازمان مردم نهاد شمیم باز اظهار داشت: فعالیتهای این موسسه مردم نهاد را رصد می كنم و در بعضی جلسات در فرصتهای موجود شركت كرده ام، خدا را شكر در مدت كمی كه از تاسیس این تشكل مردمی می گذرد شاهد تلاشهای ثمین و هدفمند و تشكیلاتی آن هستم كه لازم است برای بهره مندی موثرتر نمایندگان مرتبط شمیم در شوراهای كلان تصمیم سازی استان نمایندگان حضور داشته باشند.
وی با اشاره به اینكه یزد از مشكلات فراوانی همچون بحران آب رنج می برد، اشاره كرد: مشكل آب استان یزد تنها با تدبیر و همت و تلاش همه یزدی ها بویژه نخبگان و خبرگان یزدی، تفاهم و تعامل با نهادهای ذی ربط و استان های همجوار می تواند حل شود.
رییس بنیاد امید ایرانی ها ضمن اعلام آمادگی همكاری این بنیاد با مجمع یزدی تباران(شمیم)، اضافه كرد: علاقه مندم در جلسات ماهانه این موسسه حاضر شده و از نقطه نظرات مشورتی فرزندان نخبه و دلسوز بهره مند گردم.