بیگدلی: چه بخواهید، چه نخواهید دكتر ظریف محبوب قلوب مردم ایران است

بهمن: یك عضو كمیسیون اجتماعی مجلس محمد جواد ظریف را موفق ترین وزیر دوران سپس انقلاب دانست و اظهار نمود: چه بخواهید و چه نخواهید دكتر ظریف محبوب قلوب مردم ایران است؛ به جای تخریب به دنبال مافیای پشت پرده باشید.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، احمد بیگدلی عضو كمیسیون اجتماعی مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه) سپس نطق ابوترابی عضو فراكسیون ولایی اظهار داشت: نمی دانم چرا عده ای فكر می كنند كه مسئول قربانینان كشتی سانچی ظریف است و عده ای باز كشتار كودكان مظلوم یمن را بر گردن ظریف می اندازند. باید به این بصیرت تبریك و احسنت گفت اگر این است بصیرت، مباركتان باد؟
این عضو كمیسیون اجتماعی مجلس خطاب به كسانی كه از تذكر ظریف در مورد پولشویی برآشفته شده اند اظهار داشت: مگر سال های سال نیست كه مسئولان دیگر درمورد پولشویی، قاچاق و مواد مخدر تذكر می دهند؟ قاچاق پدر این مملكت را درآورده است. مگر رهبری نفرمودند كه متحد باشید و از دولت برخاسته از رای ۲۴ میلیونی حمایت كنید؟ این است اتحاد؟ به جای اینكه از تذكر به شفاف سازی دكتر ظریف برآشفته شویم دنبال پرونده هایی باشیم كه مردم را نگران كرده و برایشان مشكل به وجود آورده است.
وی وزیر امور خارجه را موفق ترین وزیر دوران سپس انقلاب دانست و اشاره كرد: چه بخواهید و چه نخواهید دكتر ظریف محبوب قلوب مردم ایران است. با حمله شما مطمئنا از محبوبیت دكتر ظریف كاسته نخواهد شد. شما كه اینقدر دلسوز مملكت هستید دنبال مافیای پشت پرده باشید. با حمله به دكتر ظریف كار به جایی نخواهید برد جز اینكه دشمنان را دلشاد كنید.
نماینده مردم خدابنده با اشاره به اینكه ظریف هم مثل همه انسانها بی عیب نیست اظهار داشت: با حمله كردن به محبوب ترین وزیر امورخارجه مشكلات حل نشده و بیشتر باز میگردد.
بیگدلی یكی از عواملی را كه موجب به وجود آمدن مشكلات مردم شده است در راس امور نبودن مجلس دانست و اضافه كرد: مگر اول مجلس دهم كه خدمت رهبری رسیدیم ایشان نفرمودند كه به جای قانونگذاری های موازی به امر نظارت بپردازید؟ چقدر به امر نظارت اهمیت داده اید؟
وی خطاب به لاریجانی متذكر شد: به جای برگزاری جلسات صحن علنی كه منجر به قانون گذاری های غیر مفید برای مملكت می شود، امر نظارت را تقویت كنید. اگر نظارت در مملكت ما تقویت می شد مشكلات و مسائل اینقدر مردم را آزار نمی داد.
این عضو نماینده مردم خدابنده با اشاره به وضعیت آب آشامیدنی روستاهای خدابنده خطاب به وزیر نیرو اظهار داشت: آیا منتظر نارضایتی مردم هستید؟ آیا خانواده خودتان حاضر است آب آشامیدنی بی كیفیت استفاده كند؟
وی درانتها خطاب به رییس جمهور اظهار داشت: ما اصلاح طلبان در سال ۹۶ به خاطر بعضی مسائل از جنابعالی حمایت كردیم. این نیست پاسخ حمایت ما اصلاح طلبان.
.