نایب رئیس مجلس: محور پایداری جامعه در شرایط تحریم، تاجران و صنعتگران هستند

بهمن: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: محور پایداری یك جامعه، خصوصاً در شرایط تحریم، تاجران و صنعتگران هستند و مسئولان باید قوانین و امنیت را طوری تامین كنند كه این افراد به كارشان ادامه دهند.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، مسعود پزشكیان در جلسه شورای اداری استان و آیین تودیع و معارفه استانداران آذربایجان شرقی اظهار نمود: بازنشستگی روندی است كه تصویب آن، تقصیر مجلس بود و موجب شد ما از دكتر خدابخش بی نصیب بمانیم.
وی با اشاره به اینكه حضور دكتر پورمحمدی در استانداری آذربایجان شرقی را تبریك می گویم، اضافه كرد: یك مسئول باید با تمام وجودش به مردم محبت و عشق بورزد، اگر حاكمان ما نامه امام علی(ع) به مالك اشتر را بعنوان منشور حكومت اسلامی در نظر می گرفتند، الان وضعیت بهتری داشتیم.
نایب رییس مجلس اشاره كرد: محور پایداری یك جامعه، خصوصاً در شرایط تحریم، تاجران و صنعتگران هستند و مسئولان باید قوانین و امنیت را طوری تامین كنند كه این افراد به كارشان ادامه دهند؛ چونكه آمریكا آنها را نشانه گرفته است، اگر بیكاری باشد، دیگر صنعت و ارتش مدلول نخواهد داشت.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسكو افزود: به جهت اینكه پوزه آمریكا به خاك مالیده شود باید كاری نماییم كه صنعتگران ما زمین گیر نشوند و برای تحقق این هدف، باید دست به دست هم دهیم.
پزشكیان اظهار نمود: علم، وحدت و انسجام، و ایمان و باور سه رأس مثلثی هستند كه با آن می توان كوه ها را جا به جا كرد، هر كس بدون علم حركت نماید، در راه غلط و تاریكی حركت می كند.
نماینده تبریز در ادامه اشاره كرد: اگر به استانمان اختیار دهند، قادر خواهیم بود تا هر مشكلی را از سر راه برداریم، آمریكا هم نمی تواند در مقابل این وحدت و ایمان بایستد.