جانشین فرمانده نیروی دریای ارتش: نیروی دریایی تقویت دیپلماسی و صیانت از مرزهای آبی را دنبال می كند

به گزارش بهمن جانشین فرمانده نیروی دریای ارتش اظهار داشت: نیروی دریایی با همه توان، تقویت و استقامت صیانت از مرزهای آبی را دنبال می كند.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، امیر دریادار تورج حسنی مقدم در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه قم با گرامیداشت روز نیروی دریایی ارتش عنوان كرد: نیروی دریایی كشور با توكل به خدا و با حضور نیروهای متخصص اقدامات خوبی را در كشور به سرانجام رسانده است.
جانشین فرمانده نیروی دریای ارتش اضافه كرد: نیروی دریایی با همه توان تقویت و استقامت دیپلماسی و صیانت از مرزهای آبی را دنبال می كند. در حفاظت از مرزهای آبی توانسته ایم امنیت بالایی را برای تردد كشتی ها تولید نماییم همینطور با امكانات و تجهیزات مدرن در پیشبرد اهداف، جایگاه ایران را در مجامع بین المللی ارتقاء دهیم.
حسنی مقدم بیان كرد: نیروی دریایی ارتش با همه قدرت و توان نظامی و بازدارندگی و با رادار های شناور علاوه بر صیانت از مرزهای آبی كلیه فعالیت ها و اقدامات استكبار جهانی را رصد می كند تا خطری مواجه این سرزمین نباشد.
وی خاطرنشان كرد: ما آمادگی لازم را در مقابله با هجمه های دشمن و دفاع از كشور داریم و با تدابیر رهبری در تحقق اهداف و برنامه ها در تلاشیم. نیروی دریایی با تاكید بر ولایت مداری و قدرت بازدارندگی در خیلی از ماموریت ها شركت داشته است تا از منافع ملی در مرزهای آبی دفاع كند.
وی بیان كرد: همینطور با فناوری و فناوری روز و افزایش تجهیزات به ناوگان نیروی دریایی به پیشرفت های خوبی در حوزه دفاع در مقابل دشمن دست یافته ایم.
حسنی مقدم اظهار نمود: همان گونه كه در ابتدای انقلاب اسلامی در مواجهه با صدام و نیروهای بعث در ۸ سال دفاع مقدس از صیانت از كشور و ارزش ها خون داده ایم همچنان با پیروی از منویات مقام معظم رهبری همچنان در راه جانفشانی و مقاومت و شهادت گام بر می داریم.