سخنگوی سازمان تعزیرات: تعزیرات و سازمان حمایت برای اربعین در فرودگاه ها مستقر می شوند

بهمن: در نشست هماهنگی طرح اربعین مقرر شد نمایندگان سازمان های تعزیرات و حمایت به منظور پیشگیری و برخورد با تخلفات در فرودگاه ها مستقر شوند.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حكومتی در این باره اظهار نمود: نشست طرح نظارتی اربعین با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی و همكار در انجام این طرح برگزار گردید.

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد تمامی اقدامات با رویكرد پیشگیرانه صورت گیرد اما با تخلفات هم به سرعت و با قاطعیت برخورد شود.

رایگانی با اشاره به اینكه این طرح به دنبال پرونده سازی نیست، خاطرنشان كرد: هدف تولید وضعیتی آرام و بدون تخلف در شان زوار اباعبدالله الحسین (ع) است و تمامی افراد مجری این طرح به عشق خدمت به مردم و بدون تعطیلی از ۲۸ مهرماه لغایت ۱۸ آبان ماه سال جاری به گزارش ها و شكایات مردم رسیدگی می كنند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حكومتی اظهار نمود: وزارت كشور، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمان تعزیرات حكومتی، سازمان پشتیبانی از حقوق مصرف كنندگان و تولیدكنندگان، سازمان هواپیمایی، راه آهن جمهوری اسلامی ایران، انجمن صنفی دفاتر مسافرتی ایران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، نیروی انتظامی و ستاد خدمات سفر در این طرح نظارتی با هم همكاری و تعامل ویژه ای برقرار كرده اند و حتی مقرر شده نمایندگان این دستگاه ها در پایگاه های مشترك استان های هدف مرزی مستقر شوند تا نظارت ها به صورت لحظه به لحظه صورت پذیرد و با تخلفات احتمالی در محل برخورد لازم صورت گیرد.