در تذكرات كتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی بیان شد علت انصراف الزامی هزاران دانشجوی پذیرفته شده در تكمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چیست؟

بهمن: یك عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تذكرات كتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی كشور را قرائت كرد.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، علی اصغر یوسف نژاد متن این تذكرات را به شرح زیر قرائت كرد:

محمودزاده به همراه ۱۴ تن از نمایندگان به وزیر كشور دلیل اظهارنظر غیركارشناسی معاون سیاسی و امنیتی وزارت كشور در مورد كولبران و مرزنشینان چیست؟

دهمرده نماینده مردم زابل به وزیر كشور: در ارتباط با ناامنی مرزهای سیستان و بلوچستان چه اقداماتی انجام داده اید؟ مردم از وضعیت موجود به شدت ناراضی هستند.

ابطحی نماینده خمینی شهر به وزیر بهداشت: لزوم تامین فوری داروهای بیماری های خاص نظیر پاركینسون و مغز و اعصاب و ام اس با عنایت به گرانی آن در بازار.

كوسه غراوی نماینده مینودشت به رییس جمهور: با عرض تسلیت شهادت محیط بان فداكار لزوم دارد نسبت به تامین امكانات و تجهیزات با قید فوریت برای حفاظت از پارك ملی گلستان اقدام كنید.

بدری نماینده اردبیل به وزیر بهداشت و رییس دانشگاه آزاد: تعیین تكلیف سریع وضعیت پذیرفته شدگان رشته های پزشكی دانشگاه آزاد در سراسر كشور.

وكیلی نماینده تهران و كواكبیان نماینده تهران و سبحانی فر به وزیر دادگستری: دلیل عدم رعایت قانون در درج آگهی در روزنامه كثیرالانتشار چیست؟

ساری نماینده اهواز به رییس جمهور: علت عدم اجرای دقیق ماده ۱۱۲ قانون برنامه پنج ساله ششم بخصوص افزایش حقوق كاركنان چیست؟

نادری نماینده اورامانات به وزیر آموزش و پرورش: علت عدم اجرای نظام هماهنگ پرداخت بیمه طلایی فرهنگیان و عدم اعمال مدرك تحصیلی و عدم استفاده از مسكن و عدم پرداخت حق التدریس مورد توجه قرار گیرد.

ذوالقدر، حسینی و سلحشوری نمایندگان تهران به همراه هفت تن از نمایندگان به وزیر علوم اقدام عاجل برای تعیین تكلیف وضعیت دانشجویان علوم پزشكی، تكمیل ظرفیت پذیرفته شده در دانشگاه آزاد اسلامی.

اكبری نماینده شیراز به وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشكی: چرا علی رغم حضور چند هفتگی هزاران دانشجوی پذیرفته شده در تكمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اكنون مجبور به انصراف الزامی شده اند؟

شریعت نژاد نماینده تنكابن به رییس جمهور: بررسی علت و علل حجم وسیع خسارت وارده به مردم و تاسیسات دولتی و برخورد بی تعارف با مسببان آنها در قضیه سیل مازندران.

كوهكن نماینده لنجان به همراه پنج تن از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: درخواست اعلام ابطال اطلاعیه ۲۵ مورخ ۲۳ مهر ۱۳۹۷ در مورد ممنوعیت سفر فرهنگیان به عتبات عالیات در اربعین.

ساری نماینده اهواز به وزیر ورزش: علت عدم رسیدگی به وضعیت ورزش استان خوزستان چیست؟

هاشمی نماینده میاندوآب به وزیر مسكن: پروژه های راهسازی حوزه های میاندوآب و تكاب علی رغم پیگیری های مختلف چرا كند پیش می رود؟

حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به رییس جمهور: ترتیبی اتخاذ نمایید جوانانی كه به علت فراغت یا تحصیل یا افزایش سن از تحت تكلف والدین خود خارج شدند تا زمان اشتغال از این مزایا استفاده كنند. به وزیر آموزش و پرورش: علت تبعیض در حقوق و مزایای نیروهای پیمانی و رسمی و خدماتی آموزش و پرورش شهرستان اصفهان با دیگر كاركنان چیست؟

جاسمی نماینده كرمانشاه و حسینی كیا به وزیر علوم: علت بی توجهی در پذیرش دانشجویان رشته پزشكی كه بعد از گذشت یك ماه آنها را از دانشگاه آزاد اخراج كردند چیست؟

زاهدی نماینده كرمان به وزیر جهاد كشاورزی: به تازگی آفت مگس مدیترانه ای در بعضی از نقاط استان دیده شده و اگر اقدام فوری برای مقابله با آن صورت نگیرد به سرعت تبدیل به یك بحران در كشور خواهد شد.

حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر كشور: لزوم ارتقاء روستای محسن آباد به شهر با عنایت به وجود زیرساخت های قانونی و جمعیتی كه روستا دارد.

قاضی پور نماینده ارومیه و محجوب نماینده تهران به وزیر كشور و اطلاعات: سرعت بخشیدن به آزادی ۱۴ تن از مرزبانان میرجاوه از همه راه های ممكن.