برگزاری نشست همایش تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه ای

بهمن: نشست هم اندیشی همایش تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه ای در مركزحوزه علمیه قم و با حضور حجت الاسلام قندهاری ریاست سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه كشور، حجت الاسلام صدری رئیس ستاد اجرایی همایش و جمعی از مسئولین وزارت دفاع برگزار گردید.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، حجت الاسلام قندهاری در این نشست هم اندیشی، اهداف برگزاری همایش تبیین اندیشه های دفاعی فرمانده معظم كل قوا را با عنایت به برنامه ها، عملكرد شش ساله دبیرخانه، علمی پژوهشی بودن همایش و حمایت شصت دانشگاه و حوزه كشور از آن شرح داد.
آیت الله اعرافی هم ضمن تقدیر از اقدامات به عمل آمده در مورد برگزاری چند دوره همایش تبیین اندیشه های فرمانده معظم كل قوا در وزارت دفاع بیان كرد: اقدامات صورت گرفته توسط دست اندر كاران برگزاری همایش هم ارزش تحقیقی و پژوهشی و هم ارزش گفتمان سازی و ترویجی دارد.
وی با تاكید بر توجه بیشتر بر اندیشه های حضرت امام (ره) علاوه بر اندیشه های مقام معظم رهبری ظرفیت های حوزه علمیه را در كمك به برگزاری هرچه بهتر همایش بخصوص همایش پنجم قابل توجه برشمرد.