سفر نماینده ویژه هیات دولت و وزیر اطلاعات به لامرد

بهمن: حجت الاسلام علوی نماینده ویژه هیات دولت و وزیر اطلاعات به همراه اسماعیل تبادار استاندار فارس به شهرستان لامرد سفر كرد.

به گزارش بهمن به نقل از ایسنا منطقه ی فارس حجت الاسلام سید محمود علوی نماینده ویژه هیات دولت و وزیر اطلاعات به همراه اسماعیل تبادار استاندار فارس در آخرین روز از هفته دولت با سفر به شهرستان لامرد ضمن بازدید از پروژه های عمرانی این شهرستان از نزدیك در جریان روند پیشرفت پروژه ها قرار گرفت.

علوی در ابتدا مورد استقبال مدیران شهرستان قرار گرفت و سپس به بیت حجت الاسلام هاشمی شهیدی امام جمعه لامرد رفت و با وی دیدار نمود.

نماینده ویژه هیات دولت و استاندار فارس به همراه خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی از تونل گردنه شهید باقری و قطعه دوم آزاد راه لامرد خنج بازدید نمودند.

تونل گردنه شهید باقری با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیكی در مراحل پایانی تكمیل قرار دارد و با اتصال به قطعه دوم آزاد راه لامرد به خنج در آینده به یكی از مهمترین راه های مواصلاتی انتقال و خروج محصولات منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامرد خواهد بود.

در ادامه حجت الاسلام علوی ضمن افتتاح كارخانه آسفالت واقع در منطقه ویژه اقتصادی لامرد از پروژه كارخانه بزرگ آلومینیوم جنوب بازدید و در جریان آخرین روند اجرا و تكمیل آن قرار گرفت.

وی در این بازدید میدانی از كارخانه آلومینیوم ضمن قدردانی از زحمات مدیران و نیرو های مشغول به كار در این منطقه اقتصادی تصریح كرد: امروز شاهد جریانی بالنده و رو به رشد در این منطقه هستیم و این منطقه رشد متناسب خویش را به دست آورده و امیدواریم درآینده نه چندان دور شاهد بهره برداری آن باشیم.

وی اضافه كرد: ماهم بعنوان خدمتگزار مردم قبل از سخنرانی ترامپ دستورات و پیگیری های لازم درمورد گشایش LC انجام دادیم تا نیروگاه با مشكل مواجه نشود كه الحمد الله این مسئله محقق شد.

وزیر اطلاعات در ادامه به همراه استاندار و خیرین از بیمارستان ولیعصر عج بازدید نموده و به منظور رفاه حال مردم، كلنگ ساخت بخش ام آر آی بیمارستان جدید لامرد زده شد.
در آخرین روز از هفته دولت هم چنین با حضور وزیر اطلاعات و استاندار فارس و جمعی از مدیران شهرستان لامرد نخستین كارخانه آسفالت و بتن منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد شروع به كار كرد.نماینده ویژه هیات دولت در آیین شروع به كار و بهره برداری از این پروژه اظهار داشت: خداوند می فرمایید مسلمانان در زمینه مسائل اقتصادی و جاری مورد آزمایش هستید؛ یك روز درجنگ هشت ساله مقاومت كردیم و با پیروزی اجازه ندادیم یك وجب خاك ما زیر چكمه های دشمن برود. امتحان امروز ما امتحان اقتصادی می باشد و ۴۰ سال است داریم این امتحان را پس می دهدیم و اجازه نداده ایم دستگاه های اقتصادی كشور از كار بیفتد.
وی اظهار داشت: صبر و استقامت در مقابل دشمن و تقوا برای خودمان در داخل كشور بهترین چاره رسیدن به نتیجه است واین تنگناها اراده ما را سست نمی كند و بن بست در مقابل ما وجود ندارد. در مقابل تحریم با اتكا به نوآوری های خود، سرمایه های خود و اتكا به حضور مردم و بخش خصوصی با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می توانیم از تمام دست انداز های دشمن عبور نماییم.این كارخانه تولید آسفالت و بتن نتیجه همین اعتماد به ضرفیت داخلی است كه باید حمایت شود.