دیدار سفیر و دبیركل فدراسیون فوتبال ایران با مدیركل اتحادیه فوتبال روسی

بهمن: مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه روز جمعه به همراه محمدرضا ساكت دبیر كل فدارسیون فوتبال با حضور در محل اتحادیه فوتبال روسیه با الكساندر آلایف مدیر و دبیركل اتحادیه فوتبال روسیه دیدار و گفت وگو كردند.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، در این دیدار سفیر ایران ضمن تبریك بابت پیروزهای تیم روسیه در بازی های جام جهانی و آرزوی موفقیت های روزافزون این تیم در این مسابقات، از برنامه ریزی و مساعدت های عرضه شده توسط اتحادیه فوتبال روسیه به تیم ملی فوتبال ایران برای حضور موفق در بازی های جام جهانی روسیه تقدیر و تشكر نمود.
الكساندر آلایف مدیر كل اتحادیه فوتبال روسیه هم در این دیدار، ضمن تحسین بازی تیم ملی فوتبال ایران در بازیهای خود مقابل مراكش و اسپانیا، اظهار نمود: مردم روسیه علاقمند و طرفدار تیم ملی فوتبال ایران در گروه B رقابت ها هستند و من امیدوارم كه بازیكنان ایران با پیروزی در بازی آتی خود در برابر پرتقال بتوانند به دور بعد رقابت ها صعود كرده و در مرجله یك هشتم نهایی با تیم روسیه در شهر سوچی مسابقه بدهد.

محمدرضا ساكت دبیر كل فدراسیون فوتبال و مسئول تیمهای ملی ایران هم در این دیدار طی سخنانی ضمن تشكر بابت سازماندهی، همراهی و برنامه ریزی اتحادیه فوتبال روسیه برای برگزاری مسابقات جام جهانی در این كشور، از مسئولین تیم لوكوموتیو روسیه كه تیم ملی كمپ خویش را در محل تمرین آنها بنا كرده است، تقدیر نمود.
ساكت افزود: از ابتدا امیدوار بودیم كه روسیه بازیهای جام جهانی ۲۰۱۸ را در سطح بالایی برگزار نماید كه با شروع بازی ها شاهد این مهم بودیم.
او همینطور از برخورد گرم و صمیمی مردم روسیه در شهرهای مختلف با فرهنگها و تیم های مختلف همچون تیم ملی جمهوری اسلامی ایران سپاسگزاری كرد.
در انتها این دیدار فرش نفیس باقته شده توسط قالی بافان تبریزی به مناسبت جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال در كشور روسیه به آلایف تقدیم گردید.